اسکودا سوپربی 2016 به تکنولوژی هیبریدی مجهز می شود

shopcar newsB 552 - اسکودا سوپربی 2016 به تکنولوژی هیبریدی مجهز می شود

 

به گزارش شاپ کار : نسل بعدی اسکودا سوپربی (Superb ) در سال ۲۰۱۶ برای نخستین بار مجهز به سیستم هیبریدی ساخته خواهد شد

سومین نسل جدید اسکودا Superb برای نخستین بار به طور شکوهمندی در سال ۲۰۱۶ به سیستم تکنولوژی هیبریدی مجهز خواهد شد. مدل فوق العاده اسکودا تکنولوژی اخیر تولید شده در نسل هشتم موتورهای فولکس پاسات را اتخاذ می کند.

در مراسم راه اندازی اسکودا اوکتاویا اسکات جدید، اسکودا نسل بعدی خود را با عنوان Superb معرفی کرد که در سال ۲۰۱۶ با یک طراحی کاملا تازه و تکنولوژی جدید خواهد رسید.
این مدل حضور بسیار گسترده تری در جاده ها خواهد داشت، اما منابع ما هنوز اطلاعات زیادی از جزئیات طراحی آن نداده اند، اما اظهار داشته اند که شباهت کمی به مدل فعلی خواهد داشت.
بنا بر آنچه که ما راجع به مجهز شدن این مدل به تکنولوژی هیبریدی میدانیم، انتظار خواهیم داشت که با قابلیت موتور TSI با قدرت ۱۵۴ اسب بخار ۱.۴ لیتری و موتور الکتریکی ۱۰۷ اسب بخار از مدل جدید فولکس پاسات از راه برسد.
خانواده مدل Superb نیز میتواند همزمان با مدل نسل بعدی آن در سال ۲۰۱۶ توسعه یابد.
تصویر فوق در نمایش موتور ژنو در اوایل سال جاری در سالن مجموعه ای از رقیبان فولکس پاسات CC گرفته شده است. با این حال منابع ما در مورد محصول آینده اطلاعاتی ندارند.
12 2 - اسکودا سوپربی 2016 به تکنولوژی هیبریدی مجهز می شود
شرکت خودروسازی اسکودا در سال ۱۸۵۹ برای تولید خودروهای نظامی توسط ارتش در آلمان تاسیس شد. این شرکت تا ۱۸۹۰ که به عنوان یک شرکت خودروساز شناخته شود، پس از تولید محصولات نظامی به تولید دوچرخه و موتورسیکلت پرداخت و نهایتا در ۱۹۰۵ عملاشروع به تولید خودرو کرد. اما با آغاز جنگ جهانی اول دوباره تولید خودروهای نظامی را آغاز کرد و با پایان جنگ به کار تولید کامیون پرداخت اما با رکود اقتصادی شدید پس از جنگ، شرکت اسکودا رو به افول گذاشت ولی پس از سپری شدن دوران رکود با تولید چند خودرو به دوران رونق خود بازگشت. این رونق هم دیری نپایید و با آغاز جنگ جهانی دوم مجبور به تغییر تولیدات خود شد و دوباره ساخت خودروهای جنگی را از سرگرفت و خودروهای جنگی مانند سری ۱۱۰۱ را عرضه کرد. پس از اتمام جنگ جهانی دوم، اسکودا تولیدات عادی خود را از سر گرفت.
در دهه ۸۰ خودروهای اسکودا در انگلستان به محبوبیت زیادی دست یافت و به فروش هم رسید. در ۱۹۸۷ شرکت اسکودا خودروی مدل Favorit را معرفی کرد که این خودرو دراروپا به موفقیت خوبی هم دست یافت.
در ۱۹۹۱ اسکودا ۳۰درصد از سهام خود را به گروه VOLKSWAGEN واگذار کرد و درادامه اسکودا به عنوان یکی از برندهای این گروه خودروساز آلمانی به تولید خود ادامه داد. به این ترتیب در ۱۹۹۵ نیز۷۰ درصد سهام اسکودا و در سال ۲۰۰۰ تمام ۱۰۰ درصد سهام این شرکت بهVOLKSWAGEN واگذار گردید و اسکودا عملاتحت رهبری کامل این گروه قرارگرفت. در سال بعد خودروی ladaVAZ تحت برند اسکودا به بازارعرضه شد. در ۱۹۹۴ خودروی مدل Felicia دوباره با ساختاری جدید تولید شد.
در سال ۲۰۰۱ اسکودا خط تولید جدید خود را در کشور هند راه اندازی کرد و صادرات خود را به کشورهای دیگر توسعه داد. در ۲۰۰۶ اسکودا مدل جدید خود به نام Roomstar و در ۲۰۰۷ نیز خودروی مدل جدید Fabia را عرضه کرد، در همین سال تولید خودروهای اسکودا در کشور چین نیز آغاز و تا ۲۰۱۰ چین به بزرگ ترین بازار اسکودا تبدیل شد. در ۲۰۱۱ دو خودروی Octavia و Superb در کشور استرالیا با برند اسکودا تولید و عرضه شد.
در همین سال خودروهای سری D اسکودا نیز تولید شد و به محبوبیت زیادی نیز دست یافت. در حال حاضر اسکودا با تولیدات وسیع خود درکشورهای مختلف همچنان پله های ترقی را طی می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.