معرفی وانت پیکاپ ریچ همراه با تصاویر

38486 dongfeng rich 001 - معرفی وانت پیکاپ ریچ همراه با تصاویر

قیمت وانت پیکاپ ریچ 

۶۸-۶۵ میلیون تومان

مشخصات فنی و موتوری وانت پیکاپ ریچ 

  • موتور:۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
  • حجم موتور: ۲۴۳۸ سی سی
  • مصرف سوخت :۱۰.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
  • حداکثر قدرت اسب بخار :۱۳۲ در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
  •  حداکثر گشتاور:۲۰۸  نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه
  •  جعبه دنده:۵ سرعته دستی با گیربکس کمکی
  •  حداکثر سرعت :۱۶۰ کیلومتر در ساعت
  • ظرفیت باک :۶۰لیتر

     وزن و ابعاد وانت پیکاپ ریچ :

  • وزن: ۱۶۶۵ کیلوگرم
  •  طول :۴۹۸۰( میلیمتر)
  • عرض:۱۸۲۰ (میلیمتر)
  • ارتفاع:۱۷۱۵ (میلیمتر)
  • فاصله بین دو محور:۲۹۵۰ میلیمتر

     
    امکانات  وآپشنهای وانت پیکاپ ریچ :

    •  ABS
    •  کیسه هوا
    • کیسه هوا برای سرنشینان جلو
    • سیستم صوتی
    • قابلیت پخش MP3 – ورودی USB
    •  انتقال نیرو به هر چهارچرخ 
    • ظرفیت باربری ۷۰۰ کیلوگرم
    • سیستم تهویه مطبوع دستی
    • شیشه های بالابر برقی
    • تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو
    • آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی
    • سنسور پارک عقب

    تصاویر وانت پیکاپ ریچ:

22 نظرات
  1. رفیق می گوید

    این ماشین نیست یک گاری مشترک بین ایران و چین هست دوستان گول نیسان رو نخورید این ماشین فقط قیافه اش شبیه نیسان هست اگه خوب بود و به درد بخور سال ۹۶ اون رو از دم قسط نمی فروختند نخرید آخرش پشیمونیه آزموده را آزمودن خطاست خود دانید اینها تجربیات یک ریچ سوار بود که این ماشین تمام سرمایه اش رو به باد داد شرکت ها هم از مصرف سوختش به ستوه آمدند

  2. رفیق می گوید

    این ماشین نیست یک گاری مشترک بین ایران و چین هست دوستان گول نیسان رو نخورید این ماشین فقط قیافه اش شبیه نیسان هست اگه خوب بود و به درد بخور سال ۹۶ اون رو از دم قسط نمی فروختند نخرید آخرش پشیمونیه آزموده را آزمودن خطاست خود دانید اینها تجربیات یک ریچ سوار بود که این ماشین تمام سرمایه اش رو به باد داد شرکت ها هم از مصرف سوختش به ستوه آمدند

  3. علی جوادی می گوید

    مصرف صدی ۲۲لیتر فضای دیوانه کننده سرنشین عقب بوی مدام دیسک صفحه شتاب و سرعت کم و …… نخرید

  4. حمیدسلیمانی می گوید

    با سلام و وقت بخیر بالاخره دوستانی که از این خودرو استفاده میکنن از این خودرو راضی هستند یا نه؟پیشنهادشون برای خرید این خودرو چیه؟

  5. محمد رضا بی نیاز می گوید

    باسلام من خیلی از ماشینی ک خریدم راضی هستم
    با این ماشین دو تن چوب حمل کردم خیلی راحت من ب مقصد رسوند
    واقعا ماشین خوبیه
    هیچ بدی تا حالا نداشته

  6. نویسنده می گوید

    من ازش خیلی راضی ام رانندگی اش واقعا راحت هست . ولی فکر بالارفتن از کوه و تپه رو با این ماشین از سرتون بیرون کنید .فقط اگر ماشین بلند دوست دارید و احتیاج به فضای حمل و سایل حجیم دارید ، دایما هم باید باهش دنده عوض کنید در ضمن پرمصرف هست ولی می ارزه

  7. محمودجهانگیری می گوید

    سلام ریچ اصلا قدرت وشتاب خوبی نداره مخصوصا درسربالایی ها،با دنده سنگین وبا کولرروشن زیاد حرکت کنید دمای رادیاتور بالا میرود،درحالت ساکن ماشین روشن باشه کولربوی بنزین خام راکامل داخل خودرو میکشد به طوری که قابل تحمل نیست،من داخل شرکت نفت وگاز کارمیکنم که ۱۱۰ ریچ کارمیکنه که همه اونها این ایراد ها را دارن

  8. vahid می گوید

    سلام، به نظرم کاپرا خیلی بهتره، چون قطعاتش فراوانتر هست، نرمتر و جادارتره کلا راحتتره و زیباتر و به روزتر و باکلاستره

  9. ک.عزیزی می گوید

    برای جواب به سوال دوستان که آیا ریچ بخرن یا نه بعقیده من نسبت به قیمتش بد نیست ولی اجازه بدین از معایب و محاسنش بگم
    ۱-داخل کابین از نظر کیفیت مواد و زیبایی افتضاحه و بی روح
    ۲-گیربکس خیلی ضعیف حتی تو ترافیک بدتر
    ۳-کیفیت رنگ و مقاومت ضعیف
    ۴-مصرف سوخت نسبتا بالا
    ۵=در مقایسه با نیسان پیکاپ نرمتر با انعطافتر
    ۶-یسیستم تعلیق و دوام جلوبندی خیلی خوب
    ۷-

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      عالی هست

  10. سیاوش می گوید

    .ماشینه خوبیه با پیکاپم زیاد فرق نداره هر ۲ تاشو داشتم تنها مشکلش صفحه کلاچشه که تویوتایی بهش میخوره من مکانیک ماشین الات راه سازیم کارمم همش تو جنگلو راههای پر گل ولایه تا حالا ۲ ساله سوارم ازش راضیم بعدم دارین ۶۰ تومن میدین نه ۱۶۰ تومن انتظاره هایلوکس نداشته باشین از وینگلو کاپرای اشغالی خیییلی سر تره

  11. بابک می گوید

    پیکاپ ریچ نسبت به پیکاپ نیسان:
    موتور قویتر
    فنرهانرمتر
    گیربکس ضعیفتر
    ضعف گیربکس: صفحه کلاج
    باید پا مدام روی کلاج نباشه و با گیربکس رفتار نرمی داشته باشید’
    در هنگام شروع حرکت در سر بالایی احتیاط کنید تا صفحه کمتر دچار فشار بشه’بلافاصله بوی سوختگی و گند از صفحه کلاج میاد’میشه با لاستیک با گل برجسته این مشکل حرکت در سربالایی و ضعف صفحه کلاج را تا حد زیادی حل کرد’اگر رعایت نکنید زود صفحه تمام میشه’حتی در ۱۰۰۰۰ کیلومتر اول
    در جا زدن دنده عقب به نرمی عمل کنید
    بعد از ایست کامل باید روی دو دیفرانسیل رفت
    هنگام جا زدن دنده عقب ‘بسیار ارام عمل کنید
    موقع تحویل گرفتن از نمایندگی به زور و اصرار بخواهید تا کلیه روغنها چک شوند’موتور’دفل’گیربکس
    در ۱۵۰۰۰ کیلومتر ماهکها و اطراف گیربکس را گریز بزنید
    من در برف و گل و لای و جاده کوهستانی راندم’خوبه’قابل قبوله’
    بدرد راننده های الکی و غیرمسوول و سبکسر نمیخوره

    در کل خودروی خوبیه به شرط رعایت نکات بالا

    اینها تجربه های ۱۰ ماهه بنده پس از خرید و سواری گرفتن از این خودرو هست

  12. بیکار می گوید

    سلام دوستان…من الان نزدیک یکسال ریچ دارم..و کارم ماموریتی به دکلایه حفاریه..در مناطق خیلی سختو ناهموار..خدایش ریچ ماشینه خوبیه…مصرف خوب..کم خرج…جادار..شتابش خوبه..کولرش عالیه..بهتر وینگلو کاپراهه..

  13. رحیم می گوید

    مزیتهای وانت پیکاب البته ژاپنی اصل: مساعد برای زمینهای ناهموار به خاطر دف جلو ،،،،،، سالهای سال فقط روغنشو عوض کن ….
    معایب: مصرف سوخت بالا ، در هوای شرجی بسیار آزار دهنده مخصوصا هنگام روشن شدن….. بالا بودن قیمت اجناس یدکی…

  14. عليرضا عامري می گوید

    سلام من پیکاپ ریچ را برای جابه جا کردن اسب کش که ی یدک کش است که حدود ١٢٠٠کیلوگرم وزن داره ودو اسب که داخلش قرار می گیره که وزن دواسب هم حداکثر١٣٠٠می باشد وجمعا باید ٢۵٠٠کیلوگرم وزن را اضافه تر یدک بکشد میخواستم بدونم پیکاپ ریچ اانتخاب مناسبی برای این منظور هست واگر در برخی قسمتها برای اینکار ضعیف است راهی برای تقویتش وجود داره تشکر

  15. حسین می گوید

    سلام
    کشور سازنده پیکاپ ریچ کجاست؟ درسته که موتورش چینی و بدنه و مونتاژ اون ایران؟؟؟؟

  16. محمد حسین می گوید

    سلام..سوالی داشتم میخواستم نیسان ریچ ثبتنام کنم من زمن کشاورز دارم که تو کوه و کمر هست و شیب جاده هم زیاده بدرد اون جاده میخوره؟ الان کلا کیفت ریچ چطوریه؟میشه مشکلاتشو بگید..سیار ممنونم

  17. میرزا می گوید

    یکی در مورد ریچ که تجربه داره مقداری بنویسه چاکرشم

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      بهتر است کابین را با دقت بیشتری نگاه کنیم. اولین نکته ای که به آن پی خواهید برد کیفیت پائین مواد بکار رفته در کابین است. دومین نکته منفی نیز هنگام استفاده از کلیدهای داشبورد خود را نشان خواهد داد چرا که استفاده از آنها مستلزم خم شدن راننده به جلوست.

      اگر برای اولین بار سوار بر نیسان پیکاپ شوید، با احساس خشکی بیش از حد تعلیق آن حتما به این فکر می‌روید که آیا بر روی خودرو کمک فنری نصب شده یا نه ؟! برای آنهایی که بیشتر جابجایی هایشان در مسیرهای نسبتا هموار شهری است خشکی تعلیق این خودرو تاحدودی آزار دهنده خواهد بود، اما درعوض برای افرادی که می‌خواهند حمل بار را در مسیرهای آفرود انجام دهند، این ویژگی تا مقدار زیادی کمک کار آنان خواهد شد. بنابراین برای خریداری آن می‌بایست از قبل توقعات خود را کاملا مشخص سازید.

      افرادی که تجربه چندان زیادی برای رانندگی با نیسان پیکاپ را ندارند درهنگام شروع به حرکت دچار یک مشکل اساسی خواهند شد و آن هم برخورد ناخودآگاه دست به اهرم دنده کمکی در هنگام تعویض دنده‌هاست. این موضوع به علت قرارگرفتن بسیار نزدیک اهرم دنده کمکی در کنار اهرم دنده آن است. به نظر می‌رسد که اگر دنده کمکی در عقب دنده اصلی و به فاصله اندکی از آن قرار می‌گرفت، مدارا کردن با آن بسیار راحت‌تر می‌شد.

      ناگفته نماند که طراحی کوتاه‌تر اهرم دنده کمکی نسبت به دنده، موجب شده تا در طولانی مدت درصد بسیار زیادی از این مشکل برطرف شود.

      نیسان پیکاپ‌های که در کشور تولید می‌شوند مربوط به نسل اولیه این خودروست. بر روی پیکاپ موتوری ۲/۴ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار در دور ۵۶۰۰ و گشتاور ۲۰۸ نیوتن‌متر در دور ۳۶۰۰ قرار گرفته است.

      اولین نکته ناخوشایندی که حین حرکت متوجه خواهید شد ورود بی تعارف صدای موتور به داخل کابین است. سفت جارفتن دنده‌ها نیز مشکل دیگر نیسان پیکاپ خواهد بود.

      شتاب خودرو هرچند حدود ۱۲ثانیه اعلام شده اما با درنظر گرفتن موتور ضعیف آن و همچنین وزن ۱/۶ تنی، آنقدرها هم بد نیست. حداکثر سرعت این وانت ژاپنی نیز به حدود ۱۶۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید. مصرف سوخت پیکاپ ۱۱/۸ لیتر در سیکل ترکیبی صد کیلومتری است؛ البته این رقم گاهی اوقات تا ۱۴ لیتر هم افزایش خواهد یافت.
      نیسان پیکاپ در دو نمونه تک کابین و دو کابین قابل سفارش خواهد بود؛ مدل تک کابین وزنی معادل ۱۶۳۵ کیلوگرم داشته و نمونه دوکابین آن نیز ۱۶۹۰ کیلوگرم است. جالب تر اینکه تفاوت سطح امکانات این‌دو، تنها در برقی بودن شیشه‌ها در مدل‌های دوکابین آن خلاصه می شود.
      هزینه‌های جانبی پیکاپ اندکی زیاد است و لوازم آن هم به فراوانی در بازار یافت نمی‌شوند. نداشتن کابینی مناسب به لحاظ طراحی، فنربندی خشک به همراه کمک‌های ضعیف (علی‌رغم داشتن زیربندی مناسب) و همچنین مصرف سوخت بالا از دیگر مشکلات نیسان پیکاپ بوده که همچنان نیز دامن‌گیر این خودروست.

  18. میرزا می گوید

    استدعا دارم خالصانه در مورد این ماشین و کیفیت ان در مقابل کاپرا وینگل و پیکاب قبلی بنویسید چون میخام تصمیم گیری کنم

  19. علا می گوید

    با عرض سلام ببخشید قیمت پیکاپ ریچ را میخواستم

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      با سلام کاربر محترم
      قیمت.پیکاپ ریچ دوکابین دو دف ۶۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان در حال حاضر می باشد
      ییمت روز خودرو به صورت روزانه موجود است در لینک زیر
      http://arvandplak.ir/11422/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-16.html

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.