طرحی جالب و جدید برای مدل کم ارتفاع رنج روور

 طرحی جالب و جدید برای مدل کم ارتفاع رنج روور

رنجرور یـا RANGE ROVER یک خـودرو شـاسی بـلند سواری شهری ـ بیابانی (Off-Road) لوکس یـا بـه عبـارت دیـگر یـک خـودرو SUV است (Sport Utility Vehicle) . موتور این خودرو از ابتدای تولید تا سال ۲۰۰۲ هشت سیلندر V۸ بنزینی بوده است. این خودرو ساخت کمپانی انگلیسی روور می‌باشد.

download 2 - طرحی جالب و جدید برای مدل کم ارتفاع رنج روور
طرحی جالب و جدید برای مدل کم ارتفاع رنج روور

از افتخارات این خودرو این است که تنها خودروی موجود در موزه لوور پاریس است و در زیر آن نیز چنین نوشته‌اند :

خودرویی که بیشترین خدمت را به بشریت کرده است. ( مدل ۱۹۷۵) با وجود قدیمی بودن در ایران ولی هنوز خودرو شماره یک مسابقات offroad ایران محسوب شده و در سال‌های اخیر چندین بار رتبه نخست را کسب کرده است. رنجرور در تمام دنیا خودرویی محبوب و ارزشمند است و طرفداران خاص خود را دارد.

شرکت طراحی مستقل مجارستانی  X-Tomi به تازگی طرحی جالب برای مدل کم ارتفاع رنج روور ارائه داد. این شرکت تصویر طرح خود را به صورت رندر شده منتشر کرده که براساس خودروی جدید ویتارای سوزوکی است و شامل تغییراتی در قسمت جلو پنجره، گل گیر و چراغ های جلوست.

984393733718423968 600x337 - طرحی جالب و جدید برای مدل کم ارتفاع رنج روور
طرحی جالب و جدید برای مدل کم ارتفاع رنج روور

X-Tomi نام این طرح را Stormer گذاشته و دلیل ایجاد این طرح را شباهت جلوپنجره ویتارای سوزوکی به جلوپنجره رنج روور اعلام کرد. ما پیش از این هیچ گاه خبری درباره مدل کم ارتفاع رنج روور نشنیده بودیم و امیدواریم رنج روور با این طرح برای آن برنامه ای تدارک ببیند.

حال تنها باید منتظر ماند که آیا شرکت بریتانیایی رنج روور به سمت این مدل خواهد رفت یا اینکه طرح X-Tomi تنها در خیالات باقی می ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.