پیکاپ آماروک فولکس واگن

پیکاپ آماروک فولکس واگن

فولکس‌واگن، (به آلمانی: Volkswagen) شرکت خودروسازی آلمانی است، که مهم‌ترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن می‌باشد. این گروه هم‌اکنون بزرگترین خودروساز اروپا بوده، که به‌عنوان سومین شرکت بزرگ خودروسازی جهان نیز محسوب می‌شود.

این کارخانه در سال ۱۹۳۰ به درخواست رهبر وقت آلمان نازی؛ آدولف هیتلر بنا شده‌است. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد، خودرویی بسازد که عموم مردم آلمان، توانایی خرید آن را داشته باشند. بنابراین شرکت تاسیس شده، فولکس‌واگن نامیده شد، که در زبان آلمانی به معنای خودروی مردممی‌باشد.

180px Volkswagen logo.svg 1 - پیکاپ آماروک فولکس واگن
پیکاپ آماروک فولکس واگن

امروزه از ۱۰ خودروی پرفروش تمامی ادوار صنعت خودروسازی جهان، سه خودرو، به شرکت فولکس‌واگن تعلق دارد، که عبارتند از: فولکس‌واگن پاسات، فولکس‌واگن گلف و فولکس قورباغه‌ای. این شرکت همچنین در میان تمامی خودروسازهای جهان، بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را، در بخش تحقیق و توسعه هزینه می‌نماید.

 

فولکس واگن یک سری ویژه را به محصولات پیکاپ آماروک اضافه نموده است که از ویژگیهای ظاهری تهاجمی تر و تجهیزات کامل بهره می گیرد. آماروک آلتیمیت، به آسانی قابل تشخیص از سایر مدلهای این سری می باشد. زیرا قسمت جلوی آن کاملا اصلاح شده و از چراغهای bi-xenon و ال ای دی های DRLs و عناصر کرومی اضافی بهره می برد.

طراحی چراغهای جدید با الهام از مدل کانسپت آماروک پاور بوده و خوشبختانه به صورت آپشن برای سایر مدلهای آماروک نیز قابل سفارش است. دو میله کرومی دوقلو در جلوپنجره، روکش نقره ای آینه های جانبی و چراغهای عقب دودی از دیگر جزئیات بکار رفته در این مدل می باشند. دیدن چرخهای آلیاژی ۱۹ اینچی با تایرهای ۲۵۵/۵۵ و گارد زیر سپر نقره ای رنگ و همچنین لوله های کرومی را نیز باید از موارد کلی تر چهره این ماشین دانست.

1 27 - پیکاپ آماروک فولکس واگن
پیکاپ آماروک فولکس واگن

تجهیزات استاندارد این پیکاپ شامل سیستم پارک پایلوت با دوربین دید عقب، آینه های تاشوی برقی و گرم شونده، سیستم هشدار، صندلیهای جلوی گرم شونده و ناویگیشن کامل با سازگاری با تلفن های هوشمند می باشد. تریم داخلی در رنگهای آنتراسیت و تیتانیوم مشکی و روکش آلکانترای

صندلیها و زیرپایی های مخصوص است. رنگهای بدنه در شش رنگ سفید آبنباتی، خاکستری طبیعی، نقره ای رفلکس، آبی ستاره ای، قهوه ای تافی و مشکی عمیق قابل انتخاب است.

3 25 - پیکاپ آماروک فولکس واگن
پیکاپ آماروک فولکس واگن
5 12 - پیکاپ آماروک فولکس واگن
پیکاپ آماروک فولکس واگن

مدلهای ویژه آماروک با دو نوع موتور دیزلی توربوی ۱۳۸ اسب بخاری و ۱۷۷ اسب بخاری قابل انتخاب می باشند. انتقال نیرو هم می تواند به صورت دیفرانسیل عقب یا به هر چهار چرخ باشد. برای گیربکس هم گزینه های دستی یا اتوماتیک هشت سرعته را می توان برگزید.

شروع قیمت آماروک در اروپا با احتساب مالیات ۱۹ درصدی، ۴۱۳۷۶ دلار (معادل تقریبی ۵۶ هزار دلار) می باشد که برای یک پیکاپ بسیار بالا به نظر می رسد.

2 26 - پیکاپ آماروک فولکس واگن
پیکاپ آماروک فولکس واگن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.