فراخوان مرخصی خودرو پلاک اروند همچنان برای خودروهای زیر 2500 سی سی به همراه بخش نامه آن

مرخصی خودروهای پلاک اروند با حجم موتور کمتر از ٢۵٠٠ سی سی

تیر ۳, ۱۳۹۴

اطلاعیه و فراخوان مرخصی خودرو پلاک اروند

 

اطلاعیه

طبق ماده ۱۶ آئین نامه راهنمایی و رانندگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی مصوب ۷۳/۷/۹ کلیه مالکین خودروهای وارده با رویه پلاک اروند با حجم موتور کمتر از ٢۵٠٠ سی سی می توانند پس از انجام تشریفات گمرکی رأسا جهت دریافت مرخصی اقدام نمایند.

 

معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند

مدیریت گمرک و ترانزیت

27 نظرات
  1. علی می گوید

    .دوست عزیز این درصد از کل شهدا هست نه اینکه ۱۷ درصد کل تهران شهید شدن. خوزستان با توجه به جمعیتش بیشترین درصد شهید رو داده.

  2. مسعود می گوید

    با سلام و عرض ادب و احترام حضور مخاطبین سایت پر بار اروند پلاک
    کلا قانون ایراد داره و باید تصحیح بشه .
    تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند و نارضایتی از دولت بیشتر از این نشود
    حقیقتا حجم بالای ۲۵۰۰ نمی تواند ملاک درستی برای تعیین لوکس بودن خودرو باشد.
    ملاکهای شناختن خودرو های لوکس
    ۱_قیمت خودرو در کشور مبدا
    ۲_نام کارخانه سازنده (مارک یا برند)
    ۳_امکانات و تزیئنات و تجملات
    ۴_تکنولوژی های استفاده شده در خودرو
    شرکتهای اروپایی مثل بوگاتی و پورشه و بی ام دبلیو و فراری و لامبورگینی و مازراتی و…….که از آخرین فناوری های صنعت خودرو سازی استفاده میکنند و هدف اصلیشون جذب مشتری های ثروتمنده .
    در مقابل شرکتهایی مثل شرکت آسیایی و آمریکایی و بعضا اوپایی با ارائه خودر های در حد متوسط رو به پایین هدف جذب مشتریهای کم درآمد و در حد متوسط را دارند
    با قاطعیت میتوان گفت ۹۵ درصد خودرو های وارداتیه منطقه آزاد اروند جزء خودرو های لوکس حساب نمی شوند
    دلیل اینکه ما ایرانی ها فکر میکنیم هر خودرو وارداتی لوکس و آخرین مدله این است که تا قبل از این ما فقط خودرو های داخلیه بی کیفیت با طراحیه ۳۰ سال پیش را تجربه کردیم
    با نهایت احترام برای مسئولین محترم و هیئت محترم قانون گذار در این خصوص .
    واقعا جای کارشناسی دقیق در وضع این قانون و قوانین دیگر کاملا خالیست

    اینجانب با داشتن سطح تحصیلات حداقل (دیپلم )
    اشکالات قانون ممنوعیت وردات خودرو های با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی برای پلاک ملی
    و ممنوعیت مرخصیه خودرو های با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی برای مناطق آزاد تجاری و اقتصادی
    کاملا درک کرده و متوجه آن شدم حالا مانده ام میزان تحصیلات و سواد افرادی که این قانون را
    وضع و اجرا کرده اند در چه حد بوده
    مثلا خودرو سانتافه با در نظر گرفتن وزن بدنه و تعداد سرنشینان و بار حداقل باید باحجم موتوره بالای حتی ۳۳۰۰ به مشتری عرضه بشود نبا موتور رنجور و نا توان ۲۴۰۰ سی سی .
    دوستان این موتور های ۲۴۰۰ که بروی خودرو های هیوندا نصب شده و وارد ایران میشوند نتیجه همین قانون اشتباست
    وسلام علیکم و رحمت الله و برکت
    مسعود از بهبهان

  3. علی می گوید

    اگر واقعا راست میگید یه تاریخ مشخص کنیم ازتمام استان کسانی که ماشیناشون با حجم بلای ۲۵۰۰ سی سی هست بریم مرکز استان کافی یک ساعت تمام ماشین ها رو جلوی محوطه استانداری جمع بشن بخدا به یک روز کشیده نمیشه که تمام مرخصی ها آزاد میشه مگر ما خوزستانی ها از تهرانی ها اصفهانی ها کمتریم

  4. محمد می گوید

    با سلام
    فرصت ثبت نام فقط تا فردا ۱۵مرداد است اگر تا فردا تکلیف ماشین های بالای ۲۵۰۰ مشخص نشه ممکن دیگه نتونیم ثبت نام کنیم
    وجدانا کاری بکنید

  5. امیر می گوید

    سلام
    می خواستم بدونم که مرخصی ماشین های اروندی بر اساس سال شمسی می باشد
    اگه من مهر ۹۴ مرخصی بگیرم آیا می تونم در فروردین ۹۵ هم مرخصی بگیرم

  6. امیر می گوید

    آقا علی عزیز
    ظاهرا علم آمار شما ضعیف است
    اگر می خواهی آمار بر حسب درصد بدهی می بایستی تعداد شهدا را تقسیم بر جمعیت آن استان کردو ضربدر ۱۰۰ کرد. بر این اساس متوجه می شوی کدام استان بیشترین شهید را تقدیم کرده.

  7. از بهبهان می گوید

    سلام
    بابا این بالای ۲۵۰۰ که واسه پلاک ملی بدک نیست ولی بازم ظلمه .
    ما که نمی خوای ۳۶۵ روز سال رو مرخصی بریم و خارج ازمحدوده اروند باشیم.
    فقط سالی یک ماه که اونم خیلی کم گیر میاد کسی که یک ماه تمام بره مسافرت .
    مسافرت با رفت و برگشت ۱۰ روز نهایتا دو هفته که اگه بیشتر بشه بنظر من که بیمزه و خسته کننده میشه .نمی دونم چه اشکالی داره با ماشین بالای ۲۵۰۰ ارزون قیمت اروندی واسه دو هفته بریم ایران گردی کی این میون ضرر میکنه اگه اجازه بدن ؟؟؟؟؟ واقعا کی؟؟؟ ایرانخودرو و سایپا.
    تو این همه سال که این دو شرکت انحصار خودرو رو تو دستشون بوده و هنوزم هست این قدر مردم از سر اجبار بهشون وفادار بودن و اونا هم همش بفکر کم کردن کیفیتش و گرون کردن ساعتی محصولات شون بودن. بابا یکی بگه دیگه بستون هر چی تو این چند سال جیب مردم رو چپاول کردید.
    من از خانواده شاهدم ولی هیچ وقت از این مسئله برای پیش برد اهدافم استفاده نکردم و نمی کنم خیلی وقتا بوده که اگه زبون میزدم کارام خیلی راحتتر وهزینه هام کمتر میشد ولی اجر شهادت رو نمیشه با مادیات مقایس کرد.اجر شهادت واسه کسی که شهید شده نه من که برادرش بودم از اینکه اینجا اینو گفتم احساس خوبی ندارم ولی گفتم تا دوستان بدونن واقعا کار ناشایستی که واسه هر مسئله ای اسم شهیدان رو به میون بیارن.
    این همه سال که تو جاهای مختلف ایران منطقه آزاد تجاری و ماشینای پلاک منطقه آزاد وجود داشت هیچ مشکلی نبود حالا که نوبت خوزستان ما شدن همه مسئولین شمشیراشون از رو بستن و این قواننین دستو پا گیر و بی بن و ریشه رو واسه تمام مناطق آزاد گذاشتن
    حداقل واسه مرخصی مناطق آزاد یه کم حجم موتور و بیشترش میکردید مثلا زیر ۳۸۰۰cc یا زیر ۳۶۰۰cc یا زیر ۳۳۰۰cc تا حداقل یه عده محدودی بتونستن از مرخصی استفاده کنن چرا مردم بی گناه باید توان اشتباهات مسئولین رو بدن شما که جوابگو ضرر و زیان مردم نیستید چرا پیش خودتون نگفتید پس تکلیف اونای بالای ۲۵۰۰ خریدن چی میشه ؟
    من میدونم که اینهم نمی ماند در کل با گرفتن دو تا پنج برابر هزینه استفاده از مرخصی واسه بالای ۲۵۰۰cc هم مسئله حل میشه .تا مردم خوب تو فشار قرار بگیرن و موقعی که اینو اعلام کنن همه از خداشون باشه
    مسعود هستم از شهرستان بهبهان متاسفانه مالک خودرو پلاک اروند هیوندا آزرا گرونجر بالای ۲۵۰۰cc
    وسلام علیکم ورحمت الله و برکات

  8. یوسف می گوید

    با سلام خدمت دوستان واقای علی ایمانی منظور شمااز نوشتن این درصدها چیه اگر کسی برای وطنش از جانش بگذره با در صد نشان میدهند ارزش شهید اینه .در صورتی که نزد خدا ارزش معنوی بالایی داره در کشور ازهر چندین خانواده یک یا دو شهید میدادنداما در استان خوزستان خانواده خانواده و دسته دسته شهید میشدند بنابراین خانواده ایی نمیماند که شهیدش درصدبندی بشه خونشون رفته نفتشون رفته اب کارونشون هم رفته حالا شما ناراحته ماشینهایی هستید که کولرش توی گرمای ۵۵ درجه خوب کار میکنه و حجم موتوری که تو این اب وهوای بد بازده خوبی داره

  9. علی ایمانی می گوید

    محض اطلاع برخی دوستان که دچار توهمات شدید شده اند باید بگم که استانهای زیر به ترتیب بیشترین درصد شهدا رو به خودشون اختصاص داده اند
    ۱- تهران ۱۷/۳%
    ۲- اصفهان ۱۰/۳۴%
    ۳- خراسان ۷/۷۵%
    ۴- خوزستان ۶/۷%
    ۵- فارس ۶/۶۳%
    ۶- آذربایجان شرقی ۴/۲۸%
    ۷- آذربایجان غربی ۴/۲۱%

    آمارها به اندازه کافی گویا هستند.
    تهرانی هایی که سه برابر خوزستان و یا اصفهانی هایی که نزدیک به دو برابر خوزستان شهید دادن، از خودشون گذشتند و به معنای واقعی از کشورشون دفاع کردند ولی خوزستانی ها از خودشون و کشورشون دفاع کردند.
    بعدشم ارزش کار شهدا رو در ازای خودروهای لوکس و … زیر سوال نبرید. فکر نکنم هیچ شهیدی رفت شهید بشه که هم استانی هاش ماشین لوکس سوار بشن!
    نکته آخر، اگه واقعا احساس محرومیت شدید میکنید حتما یه سری به سیستان و بلوچستان بزنید تا بفهمید محرومیت واقعی چیه

  10. میلاد می گوید

    آقایون من که خودروی پلاک اروند ندارم اما شما میتونید اعتراض خودتون را در تاریخی معین مثلا ۲ شنبه هفته دیگه حضورا به دفتر استاندار محترم برسونید و از ایشون تقاضای مساعدت کنید . قطعا ایشون با توجه به اهمیت این موضوع . مسءله را پیگیری می کنه . فقط توماری نوشته و تاریخ جواب را هم جویا باشید تا نتیجه مشخص بشود .

  11. يحيي نريمي می گوید

    رئیس محترم پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا
    موضوع:خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰سی سی
    سلام علیکم:
    عطف به نامه شماره ۳۶۱۸/۹۶۱۲۳۳۰ مورخه ۳۰/۱/۹۴آن مرکز مبنی بر ممنوعیت ولغو مرخصی خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰سی سی دارای پلاک مناطق آزاد به استحضار می رساند زندگی در مناطق محروم و مرزی آبادان و خرمشهر؛محرومیت و محدودیت های عدیده ای نظیرشرایط نامساعد آب و هوایی (گرمای بالای۵۵درجه)؛وجودگردو غبار های متوالی و ریزگردهای آلوده وسمی و شیوع بیماری های خاص؛عدم وجود مراکزو امکانات رفاهی و تفریحی شهری؛نبود مراکز درمانی و پزشکی،عدم وجود پزشکان مجرب و متخصص؛دوری از مراکز درمانی مجهز در کلانشهرها؛مرزی بودن منطقه؛و مشکلات و تبعات بجای مانده از دوران جنگ تحمیلی را به همراه دارد.
    امعان به اینکه دولت جمهوری اسلامی به منظور محرومیت زدایی و کمک به امرار معاش ساکنین این مناطق و رونق اقتصادی این وادی تاسیس و ایجاد منطقه آزاد اروند را در دستور کار خویش قرار داده است .تا از این طریق بتواند مرهمی باشد بر زخم های دل مردمان غیور این دیارکه بیشرین آسیب را در دوران جنگ تحمیلی متحمل شده اند.و به عنوان پیشانی این نظام در مناطق محروم و مرزی به این انقلاب خدمت می نمایند.یکی از تسهیلاتی که دولت محترم در راستای ایجاد منطقه آزاد اروند برای ساکنین این مناطق در نظر گرفته است؛امکان استفاده ازخودروهای وارداتی تحت شرایط و قوانین مناطق ازاد تجاری کشور بوده است.که این امر بارقه امید و شوق زندگی را در دل مردمان رنج دیده این مرز و بوم زنده کرده بود و تداعی این امر شده دولت درصدد احیائ زندگی و رونق این منطقه می باشد.اما این حلاوت و شرینی با صدور دستورالعمل ها و بخشنامه های گوناگون به کام ساکنین تلخ شده است.
    مردمان این مرز و بوم جهت خرید خودروها ی منطقه آزاد اروند هزینه های زیادی متحمل شده اندبه این امید که حداقل در سال یکبار بتوانند یک سفر زیارتی ویا تفریحی به شهرهای خوش آب و هوای کشور داشته باشند و یا اینکه مسائل درمانی و پزشکی خود و خانواده خویش را در کلانشهرها دنبال نمایند ؛ که در راستای دستورالعمل ها و بخشنامه های گوناگون و عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی و ضرر و زیان های بسیار دیده اند که این امر باعث یادآوری خاطرات تلخ آوارگی و بی خانمانی دوران جنگ تحمیلی شده است و خاطر این مرزنشینان عزیز و با تقوا را جریحه دارنموده است.این در حالی می باشد که خودروهای گذر موقت که بین ۳ تا ۶ ماه مجوز تردد در سراسر کشور و بدون محدودیت را دارا هستند و غالبا از خودروهای گران قیمت و لوکس و با حجم موتور بالا هستند دلیل ممنوع بودن تردد خودروهای منطقه ازاد با پلاک گذر موقت چیست ؟
    اطلاعیه و فراخوان مرخصی خودرو پلاک اروند
    طبق ماده ۱۶ آئین نامه راهنمایی و رانندگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی مصوب ۷۳/۷/۹ کلیه مالکین خودروهای وارده با رویه پلاک اروند با حجم موتور کمتر از ٢۵٠٠ سی سی می توانند پس از انجام تشریفات گمرکی رأسا جهت دریافت مرخصی اقدام نمایند.
    معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند
    .‌ماده ۱۶ – وسیله نقلیه‌ای که در مناطق آزاد شماره‌گذاری شده پس از تشریفات گمرکی
    به مدت مربوط به ورود اتومبیل‌های خارجی مجوز تردد موقت سایر نقاط‌کشور دریافت
    خواهد کرد
    در صورتی در ماده ۱۶ آیین نامه مذکور به هیچ عنوان اسمی از حجم موتور آورده نشده است و خود آقایان این دستور را داده اند . لذا شایسته است به منظور پاسداشت رنج و مشقت هایی که این مردمان در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی متحمل شده اند به این مناطق نگاه ویژه ای داشت و از حداقل خدمتی که به مردم این مرز و بوم می توان انجام داد دریغ نورزید.باشد که خداوند منان کسانی که درراه خدمت به بندگان خدا و عزت امت داسلامی تلاش می نمایند؛مرهون رحمت خویش قراردهد.(آمین)
    از طرف شهروندان آبادان و خرمشهر

  12. شهروند اهوازی می گوید

    مقصر خودمان هستیم که اعتراض نمیکنیم.چطور قبلا مجاز بود…یعنی ما که ماشینامون بالایی ۲۵۰۰ موتورشون باید ماشینامونو بذاریم تو دکوره خونمون…لطفا همه اعتراض کنیم چون الان گفتن ۲۵۰۰ به بالا فردا میگن اصن هیچکس حق نداره بره خارج استان حتی ۲۵۰۰ به پایین…پس لطفا یکی متصدی بشه و شمارشو بذاره یک گروه در واتس اپ بذاریم و همه باهم بریم استانداری اعتراض کنیم..من تنها رفتم اعتراض کردم هیچ فایده ای نداشت بیش از ۳۰۰۰ تا خودرو اروندی هست همه بریم اعتراض کنیم مطمینن جواب میده…اگر اصفهان بود یا تهران مردم استانداریو آتیش میزدن ولی ما مردم اهواز بی عرضه ایم ..

  13. علی می گوید

    مسئولین محترم ؛آیا واقعا ماشین ۲۵۰۰ به بالا درکشور تردد نمیکند یا فقط این محدودیت برای خوزستانیها باید اعمال شود.توجه داشته باشید که این مردم طبق قوانین منطقه وکشور ماشین خریده اندوعادلانه نیست ازکمترین حق خود بر طبق قوانین موجود محروم شوند

  14. رضا تامیبا می گوید

    با سلام به اطلاع کلیه همشهریان میرسانم در اطلاعیه عنوان شده طبق ماده ۱۶ آئین نامه راهنمایی و رانندگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی مصوب ۷۳/۷/۹ کلیه مالکین خودروهای وارده با رویه پلاک اروند با حجم موتور کمتر از ٢۵٠٠ سی سی میتوانند برای مرخصی مراجعه کنند در صورتی در ماده ۱۶ آیین نامه مذکور به هیچ عنوان اسمی از حجم موتور آورده نشده است و خود آقایان این دستور را داده اند بنده خود آیین نامه را دانلود کرده ام ماده ۱۶ آن اینچنین است.

    ‌ماده ۱۶ – وسیله نقلیه‌ای که در مناطق آزاد شماره‌گذاری شده پس از تشریفات گمرکی
    به مدت مربوط به ورود اتومبیل‌های خارجی مجوز تردد موقت سایر نقاط‌کشور دریافت
    خواهد کرد

  15. رضا تامیبا می گوید

    با سلام به اطلاع کلیه همشهریان میرسانم در اطلاعیه عنوان شده طبق ماده ۱۶ آئین نامه راهنمایی و رانندگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی مصوب ۷۳/۷/۹ کلیه مالکین خودروهای وارده با رویه پلاک اروند با حجم موتور کمتر از ٢۵٠٠ سی سی میتوانند برای مرخصی مراجعه کنند در صورتی در ماده ۱۶ آیین نامه مذکور به هیچ عنوان اسمی از حجم موتور آورده نشده است و خود آقایان این دستور را داده اند بنده خود آیین نامه را دانلود کرده ام ماده ۱۶ آن اینچنین است.

    ‌ماده ۱۶ – وسیله نقلیه‌ای که در مناطق آزاد شماره‌گذاری شده پس از تشریفات گمرکی
    به مدت مربوط به ورود اتومبیل‌های خارجی مجوز تردد موقت سایر نقاط‌کشور دریافت
    خواهد کرد

  16. مسعود می گوید

    حقیقته تا همون اطراف تهران رو بیشتر نمی بینند. مهاجرت کنید اگر توان دارید.

  17. ارمان انصاری می گوید

    دولت استاندار مسئولین و هم استانیهای خون گرم و شهید پرور با عرض سلام و کمال تشکر و قدردانی مشکل این استان تنها مرخصی برای خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی نیست این استان مشکل کار مسکن وازدواج جوانان رو هم داره !!! این استان برای دفاع از ناموس و مرز و بوم این کشور نقش بسیار پر رنگی در ۸ سال دفاع مقدس رو داشت و شهیدان زیادی رو تقدیم این کشور کرد بعداز ان برداشت از منابع سرمایه ملی که در این استان وجود دارد برای به چرخش در امدن چرخهای اقتصادی این مملکت و البته استخراج این منابع که با زحمات بی دریغ برادران در هوای گرم و طاقت فرسا و غبار الود این استان که جز با زحمات این عزیزان میسر نیست میتوان نام برد . بسیاری از شما ندیده کارگری که با تلاش ۲۴ ساعته بر روی سکوهای نفتی با وجود اب و هوای گرم و طاقت فرسای این استان دوری از خانواده خطرات کار که بسیار دیده شده برادران ما برسر این سکوهای نفتی جان خود را از دست داده اند برای به چرخش در امدن چرخهای اقتصادی این مرز و بوم تلاش میکنند ایا این خود نمونه ای دیگر از ۸ سال دفاع مقدس و جهاد برای ابادانی ایران اسلامی نیست ؟!!! سری به بالای شهر پایتخت بزنیم و بالای شهر مرکز استان خوزستان را نگاهی بیاندازیم ایا تاسف بار نیست با این همه سرمایه ملی که از این استان خارج میشود؟!!! به راستی این استان مصداق بهترینها نیست ؟ ایا دادن این امتیاز برای این استان کافیست؟!!! برادرای هم استانی من سکوت شما علامت رضایت شماست!!! دولت استاندار و مسئولین محترم از تلاشهای بی دریغتان برای ابادانی ایران به خصوص خطه شهید پرور استان خوزستان متشکریم و خواهشمندیم جهت رفع این مشکل کوچک و مشکلات جوانان و برادران مومن و انقلابی این استان مساعدت و همکاری کنید

  18. علی می گوید

    سلام من هم همین مشکل را دارم و اینها بدون توجه به قانون عطف به ما سبق کرده اند و بدون هیچ توجیهی خلاف قانون و منطق عمل نموده اند و با عث ضرر مالی و ناراحتی خانوادهای محترم شده اند لدا راه حل شکایت به مراجع محترم قضایی میباشد تا انها قضاوت و حکم نمایند بنده از مدیر یت و دیگر مسئولین دست اندر کار این مشکل شکایت نموده تا در دادگاه پاسخگو و توجیهات خود را بیان نمایند و بشدت نیز پیگیری خواهم نمود

  19. جمعی از هم استانی ها می گوید

    دولت , استاندار و مسئولین محترم برادران عزیز با عرض سلام و تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ شما برای رفاه مردم این استان با پیگیری های شما بزرگواران ما شاهدپیشرفتهای بسیار زیادی در استان بودیم واز شما کمال تشکر را داریم از شما بزرگواران و برادران عزیز خواهشمندیم در خصوص مصوبه دولت محترم در مورد تردد خودروها با حجم بالای ۲۵۰۰ سی سی که مرخصی به انها تعلق نمیگیرد و بسیاری از هم استانیهای عزیزمان تا قبل از این مصوبه اقدام به خرید این خودروها کرده اند علاوه بر ضرر مالی با توجه به گرمای شدید این استان با این گونه خودروها امکان سفر وجود ندارد دولت محترم این قانون را وضع کرد و به ضرر زیان جبران ناپذیری که ما متحمل ان میشدیم با این قانون توجهی نکرد از شما دولت استاندار مسئولین محترم برادران عزیز خواهشمندیم برای حل این مشکل همانند مشکلات قبلی و سرمایه از دست رفته همشهریان ما را مساعدت و باری کنند

  20. Arman می گوید

    استاندار مسئولین و مدیریت محترم سایت با عرض سلام و کمال تشکر از زحمات بی دریغ شما برای رفاه هر چه بیشتر مردم شهید پرور و خون گرم این استان با زحمات و پیگیری های شما در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند در کل استان و واردات ان مجاز شد و ما از شما سپاسگداریم ولی اکنون با مشکل بزرگتری روبرو شدیم اینکه به خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی مرخصی تعلق نمی گیره و بسیاری از هم استانی های عزیز تا قبل از این مصوبه دولت محترم اقدام به خرید خودرو با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی کرده بودند که علاوه بر ضرر مالی زیادی که متحمل شدند با توجه به گرمای طاقت فرسای این استان امکان سفر کردن با این گونه خودروها را ندارند و در نمایشگاههای خودرو تعداد بسیار زیادی از خودرو های هم استانی های عزیز که حجم موتور انها بالی ۲۵۰۰ سی سی ایست وجود دارد که کسی تمایل به خرید خودروی انها را ندارد و سرمایه انها عملا از بین رفته از شما مسئولین محترم استاندار محترم خواهشمندیم و تقاضا میکنیم برای رفع این مشکل و رفاه هم استانیهای عزیز همانند مشکلات قبلی مساعدت و پیگیری لازم را انجام دهند با تقدیر وتشکر فراوان از زحمات استاندار محترم و مسئولین و مدیریت سایت

  21. Reza می گوید

    با سلام خدمت مسولین دلسوز استان خوزستان ازتون خواهش میکنیم جهت پیگیری مرخصی خودروهای بالای ٢۵٠٠اقدام فرمایید من تمام سرمایه عمرم و زندگی دادم ماشین خریدم حالا مرخصی خودروهای بالای ٢۵٠٠سی سی لغو کردن بجز اینکه دیگه نمیتونیم سالی یه بار از هوای گرم و طاقت فرسا والوده این استان یه مسافرت بریم کسی دیگه حاضر نیست ماشینمون بخر هم از نظر روحی به ماضربه زدن هم از نظر مالی اخه ما چه گناهی کردیم زمانی که ما خودرو رو خریدم این قانون ها نبود حالا کسی که این قانون وضع کرد بیاد ضرر جبران ناپذیر ما مردم خوزستان که همیشه در حقمون ظلم میشه رو بده.با تشکر از مسولین محترم لطفا پیگیری کنید.

  22. tsprx می گوید

    خواهش میکنم در مورد مرخصی خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی پیگیری جدی کنین سالی یه بار میخوایم بریم مسافرت تابستون گرمای خوزستان غیر قابل تحمله بخاطر مرخصی ماشین خونه نشین شدیم از قبل ممنوع میشد ما نخریم جنسیس سدان گرفتم باد کرده رو دستم ۱۶۵ خریدم الان ۱۳۵ قیمت زدم نمیبرنش این چه وضعیتیه درست کردن خواهش میکنم از استاندار محترم مسعولین محترم رسیدگی کنن از زحماتشون کمال تشکر رو دارم !!!!!!!!!!!!

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام.دوست عزیز شما حق دارید.ما پیگیر این مشکل هستیم

  23. بامداد می گوید

    سلام روال گرفتن مرخصی چگونه است

  24. رحیم می گوید

    آقا حامد
    مشکل اینه که تهرانی های عزیز خصوصا دولتمردان
    چشم دیدن مردم خوزستان زیر آتش جنگ آوارگی وکشته شدنشون هزینه های بعد از جنگ. و بیماری و گرما و بی برقی رو داشتند
    ولی چشم دیدن استفاده مردم از این خودروها رو ندارند
    برای مقامات دولتی این خیلی سنگینه
    که استاندارهای قبلی برای تعطیلی یک
    وعده مدارس بایستی از اونا اجازه میگرفتن و استاندار فعلی چنین مجوزی
    صادر کرده است
    بله بقولی خرمشهر را خدا آزاد کرد
    ولیکن آن را به حال خود وا نهاد

  25. رحیم می گوید

    سلام
    شما حتی برای قوانین خودتون هم ارزش قائل نیستید
    قانون که عطف به ماسبق نمیشه
    خودروهایی که قبل از این قانون وارد شدند
    تکلیفشون چیه؟

  26. حامد می گوید

    مدیریت محترم سایت

    با سلام و احترام

    لطفا در خصوص مرخصی خودرو های با ظرفیت بالای ۲۵۰۰ سی سی پیگیری جدی بفرمایید.واقعا خیلی ها منتظر این قضیه هستند که این مشکل حل شود.وامکان استف اده از این خودرو ها در خارج از استان اون هم در بازه مرخصی که سالی یکبار رخ می ده میسر شود.
    از مسئولین واقعا تشکر می کنیم که امکان وارداتش رو اجازه دادن.حالا که این لطف رو در حق مناطق آزاد کردند این اجازه رو بدند که مرخصی سالیانه رو اجازه تردد بدن لااقل لذت استفاده از این خودروها در حداقل ممکنش نصیب مردم بشه.و فکر نمی کنم این موضوع ضرری داشته باشه .قطعا ثمره این فقط رضایت و دعای خیر برای مسئولین ذیربط خواهد بود.
    از مدیر محترم سایت هم پیگیری و مساعدت خواهشمندیم.

    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.