بزودی عرضه تیگو 5‌ در بازار ایران

بزودی عرضه تیگو ۵‌ در بازار ایران

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت، نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را دارا می‌باشد. محصولات این شرکت عبارتند از خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰،ام‌وی‌ام ۵۳۰، ام وی ام ایکس ۳۳ و ام‌وی‌ام ۳۱۵.

MVM Logo1 - بزودی عرضه تیگو 5‌ در بازار ایران
بزودی عرضه تیگو ۵‌ در بازار ایران

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو، خبر از عرضه تیگو ۵‌ در بازار ایران داد.

روابط عمومی این شرکت امیر حسن امیری گفت: همکاری‌های بلند مدت دو شرکت مدیران خودرو و چری به تولید خودروهای لوکس چری با برند‌ MVM طی سالهای متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند.

وی افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول فراهم شده است.

12245 - بزودی عرضه تیگو 5‌ در بازار ایران
بزودی عرضه تیگو ۵‌ در بازار ایران

امیری ادامه داد: خودروی تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ این SUV پیشرفته دارای گیربکس اتوماتیک CVT و تجهیزات به روز رفاهی و همچنین آپشن‌های متنوع در سطح بسیار بالا است که از مشخصه‌های این خودروی لوکس فول آپشن است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن‌، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار وجود دارد.

امیری خاطر نشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری چری برنامه گسترده‌ای را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.