فروش‌ ویژه محصولات‌ پارس‌خودرو‌ به‌مناسبت‌ عید‌ سعید فطر

فروش‌ ویژه محصولات‌ پارس‌خودرو‌ به‌مناسبت‌ عید‌ سعید فطر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و پنجاه و نهمین سالگرد تاسیس پارس خودرو پیش فروش محصولات جدید این شرکت آغاز شد…

برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید

download - فروش‌ ویژه محصولات‌ پارس‌خودرو‌ به‌مناسبت‌ عید‌ سعید فطر
فروش‌ ویژه محصولات‌ پارس‌خودرو‌ به‌مناسبت‌ عید‌ سعید فطر

حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا با اعلام این خبر افزود: شرکت پارس خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، پیش فروش ویژه برلیانس H320 و H330 را از روز  شنبه مورخ۲۰/۴/۹۴ در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد کرد.
وی گفت: با توجه به عرضه اولیه برلیانس در بازار و استقبال مشتریان به دلیل ویژگی های خاص این خودرو، درخواست های متعددی برای پیش فروش آن به وجود آمده و در این راستا شرایط ویژه عید سعید فطر اعلام گردیده است.

گفتنی است خودرو برلیانس H330با ظاهری زیبا و آپشن هایی از جمله گیربکس اتوماتیک، سانروف، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود به خودرو بدون کلید، دکمه استارتر و … تبدیل به یکی از خودروهای خاص بازار شده و نوع هاچ بک H320 آن نیز از ماه جاری به بازار عرضه می شود.
علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.saipacorp.ir  و یا نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

images3 - فروش‌ ویژه محصولات‌ پارس‌خودرو‌ به‌مناسبت‌ عید‌ سعید فطر
فروش‌ ویژه محصولات‌ پارس‌خودرو‌ به‌مناسبت‌ عید‌ سعید فطر

در سال ۱۳۶۹ خط تولید جیپ صحرا با موتور میتسوبیشی ژاپن راه اندازی شد. روند تولید محصولات ادامه یافت تا اینکه در سال ۷۸ شرکت تحت پوشش شرکت خودروسازی سایپا قرار گرفت و در همان سال مقرر گردید تا محصول رنو ۵ شرکت سایپا در پارس خودرو تولید و مونتاژ گردد که در نتیجه تولید این خودرو با نام سپند در شرکت شروع شد. بعد از آن با تغییر ظاهری سپند و با پایه موتور پراید، محصولی با نام پی کی در سال ۸۰ و سپس نیوپی کی در سال ۸۴ به سبد محصولات شرکت پارس خودرو اضافه گردید که تولید آن محصول تا سال ۸۵ ادامه یافت.

در سال ۱۳۷۹ شرکت پارس خودرو با بکارگیری ظرفیت های خالی سالن های تولیدی با مشارکت شرکت سایپا تولید خودروی پراید صبا و سایپا ۱۴۱ را به صورت اجرتی (کارمزدی) برای شرکت سایپا شروع کرد. در سال ۱۳۸۰ شرکت با هدف توسعه بازار خودروهای لوکس با همکاری شرکت نیسان ژاپن پروژه تولید خودروی نیسان ماکسیما را کلید زد. در همان سال نیز تولید خودروی نیسان پیکاپ (وانت تک کابین و دو کابین) و در سال بعد خودروی رونیز که جزو خودروهای دو دیفرانسیل محسوب می شود، شروع شد.

از آن سال به بعد شرکت پارس خودرو توانست در دسته بازار خودروهای سواری و تجاری اعم از خودروی سواری سبک، خودروی دو دیفرانسیل با کاربرد بیابانی SUV، وانت و خودروهای لوکس سهم قابل توجهی را در کشور کسب نماید. پس از آن مقرر گردید تا با همکاری شرکت رنو فرانسه پروژه محصولات تندر ۹۰ و مگان در شرکت پارس خودرو آغاز گردد کی طی آن از سال ۱۳۸۲ احداث سالن تولیدی ال ۹۰ در شرکت شروع شد.

در سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ با بهره برداری از پروژه های سالن جدید ال ۹۰ و افزایش ظرفیت سالن رنگ متمرکز تولید محصولات تندر ۹۰ و مگان افزایش یافت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.