معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016

رنو داستر یکی از موفق‌ترین محصولات رنو است و توانسته از زمان عرضه به بازار تا کنون، در کشورهای مختلف جهان در لیست پرفروش‌ترین خودروهای بازار جای بگیرد. این خودرو در ایران نیز حضور موفقی داشته و با توجه به پیشینه مثبت رنو در زمینه کیفیت و ایمنی خودروهای این برند، داستر به‌عنوان نماینده محصولات رنو در کلاس کراس اوور ها در ایران توانسته نظر خریداران خودرو در کشورمان را به‌سوی خود جلب کند و این مسأله از فروش بالای آن به‌ویژه در ماه‌های اخیر مشخص است.

2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 2 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016

در حال حاضر، بازار کراس‌اوورهای زیر ۱۰۰ میلیون تومانی در ایران، عمدتاً تحت سلطه انواع و اقسام برندهای چینی می‌باشد؛ اما یکی دو سالی نمی‌گذرد که مدلی خاص، که اتفاقاً از نمای ظاهری متفاوتی هم نسبت به انواع موجود در بازار بهره می‌برد، روانه کشورمان شده که آرم و نشان رنو را بر پیشانی خود حمل می‌کند. این خودرو از ناحیه شرق اروپا وارد ایران شده و البته اطلاع از این موضوع، فرق چندانی هم به حال این مسئله نمی‌کند زیرا این شرکت نیز از اقمار رنو به شمار آمده و استانداردهای این کمپانی را در محصولات خویش لحاظ می‌کند.

2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 1 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016

خودرو داستر پیشتر در دو مدل اتوماتیک ۴X2 و دستی ۴WD در ایران حضور موفقی داشته و با توجه به پیشینه مثبت رنو در زمینه کیفیت و ایمنی خودرو، داستر به‌عنوان نماینده محصولات رنو در کلاس کراس اوورها در ایران، توانسته نظر خریداران خودرو در کشورمان را به‌سوی خود جلب کند و این مسأله از فروش بالای آن به ‌ویژه در ماه‌های اخیر مشخص است.

2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 9 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016

این خودرو از موتور دو لیتری ۱۳۵ اسب بخاری بهره می‌گیرد. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع ۴ سرعته اتوماتیک باقابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک) است که می‌تواند ترکیب مصرف سوخت مناسب، راحتی و آسایش جعبه دنده‌های اتوماتیک و لذت جعبه دنده‌های دستی را به‌صورت همزمان در اختیار راننده قرار دهد. داستر جدید از سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند باقابلیت تنظیم انتقال نیرو میان دو محور از طریق یک کنترل مرکزی در کابین بهره می‌گیرد و به این ترتیب راننده می‌تواند میان وضعیت‌های تک دیفرانسیل ۲WD، چهار چرخ متحرک ۴WD و اتوماتیک یکی را انتخاب کند.
2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 8 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016
داستر ۴WD جدید در زمینه امکانات هم گام بزرگی برداشته است چرا که اکنون به‌صورت استاندارد بر روی آن سیستم کنترل پایداری (ESP) نصب می‌شود که در این کلاس قیمتی، آپشن نادری در میان رقبا است. علاوه بر این‌ها، این خودرو از سیستم ترمز مجهز به ABS و EBD بهره می‌برد. رنو داستر ۴WD همچنین به کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت نیز مجهز است که آسایش زیادی را در زمان سفرهای طولانی فراهم می‌کند.

2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 7 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016

در داخل اتاق نیز تغییراتی نسبت به نمونه‌های تک دیفرانسیل دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به بهره گیری از سیستم صوتی مجهز به بلوتوث برای تماس‌های صوتی و نصب کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان اشاره کرد ضمن آنکه همچون داستر تک دیفرانسیل، روکش چرم بر روی فرمان آن وجود دارد.
2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 4 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016
در کنار همه این‌ها، بدون شک مشهودترین تغییر داستر ۴WD در نمای ظاهری آن است، جایی که گرافیک چراغ‌ها و سپر خودرو تغییر کرده ضمن آنکه Day Light نیز بر روی آن نصب شده است. رنو برای افزایش جذابیت این خودرو، سر اگزوز و باربند آن را به‌صورت کروم کاری شده عرضه کرده و رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی موسوم به Black Diamond بر روی آن نصب شده است و مجموع این عوامل باعث شده در نگاه اول بتوان تفاوت این مدل را با نمونه‌های تک دیفرانسیل دید.

2016 renault duster launched with new look better economy in brazil photo gallery 3 - معرفی خودرو رنو داستر مدل 2016

رنو داستر ۴WD با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و با توجه به امکانات نصب شده بر روی آن و به‌طور مشخص چهارچرخ متحرک بودن این خودرو می‌توان با اطمینان گفت در کلاس خود بی‌رقیب است. با توجه به قیمت این خودرو در بازارهای جهانی این داستر آفرود، با قیمت ۵/۱۰۷ میلیون تومان در بازار کشور با سود مشارکت ۲۰ درصدی عرضه می شود که قیمت مناسبی برای خودرویی در این کلاس است و فاصله بسیاری از سایر رقبای همرده دارد. داستر ۲۰۰۰ سیسی ۴×۴ مدل ۲۰۱۶ شامل کروز کنترل و محدود کننده سرعت، مجهز به ESP ، دو کیسه هوا، Day light ، مه شکن، فرمان چرمی ،سپر همرنگ بدنه ، رنگ متالیک ، دکمه های کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک ،سیستم کنترل باد تایر(TPMS) ، اگزوز و بار کرومی و رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی می باشد.

تصاویر خودرو رنو داستر مدل ۲۰۱۶

10 نظرات
  1. محمد می گوید

    داستر اشغال بدتر از اون نگین خودرو گول قیمت سایت رو نخورید هفت میلیون هزینه شماره گذاری هم به اون اضافه میشه

  2. محمد می گوید

    گول وعده های نگین خودرو رو نخورید بینهایت بدقول و برخورد بد با مشتری

  3. اشكان می گوید

    منهم سال ٢٠١٢ همین کلاه سرم رفت با شرکت نگین خودرو قرارداد اسکالا رو بستم که ٧ماه سرکارمون گذاشت اخرش با ٢میلیون تومان سود با پیش پرداخت قرار دادم به من پرداخت کرد که در زمان خودش خیلی کارا میشد باش انجام بدم ولی وقتی بدستم رسید که همچی سه برابر شده بود و من نتونستم ماشین مورد علاقمو خرید کنم

  4. محمد می گوید

    خیلی بد قیافه است من ندیده ثبت نام کردم ولی پشیمون هستم

  5. امین می گوید

    سلام
    آیا گیربکس اتومات داستر AL4 است یعنی همین گیربکسهایی که روی ۲۰۶ اتومات و مگان میگذارند؟ راهنمایی فرمائید.تشکر

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام بله بر روی پژو ۲۰۶ اتومات نیز نسب شده است..این گیربکس بر روی پژو ۳۰۸ و ۴۰۷ هم نسب شده است.
      گیربکس عرضه AL4 دارای ۴دنده جدا می باشد وبرای جایگزینی گیربکس ۴HP20 در نظرگرفته شده است .دراین گیربکس تعویض دنده وقفل شدن کنورتوربه صورت الکتروهیدرولیک توسط واحد کنترل الکترونیکی انجام می گیرد .در این گیربکس دو برنامه ویژه نیز عرضه شده است وضعیت اسپرت ووضعیت تابستانی

  6. hamid می گوید

    نگین خودرو خیلی شرکت بد قولیه. الان دوماهه که می خواهد سود مشارکت بده ولی امروز و فردا می کنه. به نظرم بهتره دیگه شماها گولشو نخورید.

  7. ظهوریان می گوید

    ماشین رنو داستر بسیار عالی وبا قیمت مناسبش میتونم بگم بهترین گزینه ای است که میشه در بازار ایران از اون یاد کرد این ماشین با اپشنهای خوبی که داره وهمچنین قیمت پایینش نسبت به سایر برند های موجود بازار بهترین گزینه به حساب میاد . واز شرکت نگین خودرو متشکرم که نسبت به تحویل زودتر ازموعد خودش باعث خوشحالی من شد.این ماشین رو حتما از نگین خودرو مشهد بگیرید

  8. کیومرث می گوید

    شرکت نگین خودرو از تابستان سال ۹۴ در حال دریافت پول از مشتریان برای تحویل داستر دو دفرانسیل است. ایشان در ابتدا مهلت تحویل را ۱۲۰ روزه اعلام کرده بودند ولی قریب به ۱۰ ماه است که مشتریان انتظار میکشند.نظر به اعتراضات مشتریان شرکت مجبور شده که برای تاخیر در تحویل سود پرداخت کند اما اخیرا که برای تعدادی از خریداران دعوت نامه ارسال کرده اند حیله دیگری به کار بردند به این صورت که تاریخ دعوت نامه را یک ماه زودتر زده اند و علیرغم اینکه مجددا در دعوت نامه یک فرصت ۱۵ روزه برای تحویل و یک فرصت ۳۰ روزه برای پلاک در نظر گرفته اند سود محاسبه شده را تا تاریخ صدور دعوت نامه ها محاسبه کرده اند. به راستی نام نگین خودرو را باید به نیرنگ خودرو تغییر داد.

  9. مهرداد می گوید

    سلام خسته نباشید. میخاستم بپرسم یه خودروی پلاک اروند زیر ۲۵۰۰ سیسی مدل ۲۰۱۴ رو که مجوز پلاک ملی روداره میشه باکار کرد بالای ۲۰ِ۰۰۰ کیلومتر پلاک ملی کرد ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.