مراحل آزمایشی فیس لیفت هیوندا جنسیس 2017

مراحل آزمایشی  فیس لیفت هیوندا جنسیس ۲۰۱۷ 

در اواخر ماه گذشته تصاویر دیگری از جنسیس جدید در آلمان منتشر شده بود. این بار نوبت به آزمایش تریم آمریکایی رسید. این خودرو همین حالا تغییراتی به خود دیده است که سیستم اگزوز چهارتایی جدید بیشتر به چشم می‌آید. هیوندای جلوپنجره‌ی شبکه‌ای این مدل را حفظ کرده و با تغییرات کوچک و بزرگ سعی کرده است که ظاهر جدیدی برای خودروی دو سال پیش خود بسازد.

224 - مراحل آزمایشی  فیس لیفت هیوندا جنسیس 2017
مراحل آزمایشی فیس لیفت هیوندا جنسیس ۲۰۱۷

بزرگ‌ترین تغییر در زیر کاپوت اتفاق افتاده و موتور هشت سیلندر ۵.۰ لیتری تنفس طبیعی این خودرو جای خود را به موتور شش سیلندر توربوی دوقلو ۳.۳ لیتری و ۳.۸ لیتری داده است. خبر خوبی که برای طرفداران وجود دارد قدرت خروجی این موتور است که روی ۴۳۰ اسب بخار ایستاده است، این قدرت خروجی برابر با قدرت خروجی نسل قبل است که البته با حجم موتور کمتر و درنتیجه با مصرف سوخت کمتری به دست آمده است.

1 115 - مراحل آزمایشی  فیس لیفت هیوندا جنسیس 2017
مراحل آزمایشی فیس لیفت هیوندا جنسیس ۲۰۱۷
3 13 - مراحل آزمایشی  فیس لیفت هیوندا جنسیس 2017
مراحل آزمایشی فیس لیفت هیوندا جنسیس ۲۰۱۷

خبرها از کره‌ی جنوبی حاکی از آن است که هیوندای برای این خودرو موتوری توربو دیزل، چهار سیلندر و ۲.۲ لیتری هم در نظر گرفته است. این موتور که پیش‌تر زیر کاپوت سانتافه هم قرار گرفته در گردش ۳۸۰۰ دور بر دقیقه ۱۹۷ اسب بخار نیرو و در گردش ۱۷۵۰ تا ۲۷۵۰ دور بر دقیقه ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به نظر می‌رسد که هیوندای می‌خواهد در شش‌ماهه دوم سال آینده مدل فیس لیفت جنسیس را با عنوان جنسیس ۲۰۱۷ وارد بازار ‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.