رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو

رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو 

به فاصله ۶۰ روز تا پایان سال جاری میلادی و در ماه اکتبر ۲۰۱۵ صنعت خودروسازی امریکا شاهد یک رکوردشکنی کم‌نظیر بود چراکه در این بازار فروش خودرو در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۴ با بیش از ۱۴ درصد افزایش روبرو شد.

البته فروش جهانی خودرو درمجموع رو به صعود است و در این بین آمریکایی‌ها از همه خوشحال‌ترند. همچنین کادیلاک با رشد فروشی به میزان ۱۷ درصد از همه شادمان‌تر است و چند مدل عمده از برندهای مشهور هم وجود دارند که بیش از سایر محصولات با رشد فروش مواجه شده‌اند.

4 11 - رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
3 11 - رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو

کادیلاک که پس از یک چرخش در استراتژی، لوگو و شیوه طراحی‌اش تغییر نموده بهترین خبر را برای جنرال موتورز به ارمغان آورده است. این برند در کانادا با ۴۶.۵ درصد رشد، در چین با ۲۳.۴ درصد رشد، در خاورمیانه ۱۵ درصد رشد و در آمریکا با ۱۳ درصد رشد، رکورد جدیدی در فروش خودرو در یک ماه بجای گذارد. کادیلاک درمجموع در این ماه با ۴ درصد رشد نسبت به ماه گذشته و ۲۳۲۵۰ فروش، توانست تا از ابتدای سال تا پایان این ماه تعداد ۲۲۲۲۶۰ دستگاه خودرو به فروش برساند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

یوهان دی نیسچن مدیرعامل کادیلاک که سال گذشته به این سمت ارتقا یافت و در چرخش جدید کادیلاک نقشی اساسی دارد دراین خصوص می‌گوید: ” نظم، استفاده از مواد عالی، طراحی بهتر و استراتژی جدید، کادیلاک را قادر به تحرک و رشد نموده است. با راه اندازی خط تولید دو مدل جدید از جمله CT6 که یک سدان لوکس است و همچنین نخستین کراس‌اوور کادیلاک با نام XT5 به رقابت خود در قوی‌ترین بخش بازار خودروهای لوکس ادامه خواهیم داد.”

6 1 - رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
5 11 - رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
71 - رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو
رکورد جدید کادیلاک در فروش خودرو

در بین محصولات متنوع کادیلاک اما این سدان متوسط ATS است که بیشترین اقبال از جانب مشتریان را به خود دیده و در ماه اکتبر با ۳۱.۱ درصد رشد فروش مواجه شده است. همچنین اسکالاد با ۲۶.۸ درصد و SRX با ۱۰.۵ درصد رشد در فروش مواجه شده‌اند. البته گرچه سه مدل CTS, ELR و XTS با کاهش در فروش ماهانه مواجه شده‌اند اما فروش بالای سه مدل دیگر آن‌قدر هست که مدیران جنرال موتورز را به وجد آورد چراکه سود مناسبی از فروش محصولات کادیلاک نصیب آنها می‌گردد.

برمبنای آنچه کادیلاک اعلام نموده مدل موفق SRX به‌زودی و تا ابتدای ۲۰۱۷ جای خود را با مدل XT5 عوض می‌کند و تنها تا میانه ۲۰۱۶ تولید می‌گردد. همچنین مدل CT6 که یک سدان لوکس و بزرگ است از ماه مارچ سال آتی با قیمت ۵۴۴۹۰ دلار به خریداران عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.