ورود ماکسیمای جدید به ایران

نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶ وارد منطقه آزاد اروند شد. ماکسیمای جدید روی پلتفرم که از فولاد با مقاومت بالا در آن استفاده بیشتری شده ساخته شده و بدین ترتیب، مقاومت پیچشی شاسی، تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

497404 117 - ورود ماکسیمای جدید به ایران

نسل هشتم نیسان ماکسیمای جدید، با هیکلی تنومند و قوایی ۳۰۰ اسبی، دوباره قصد جولان در بخش سدان های اسپرت نیمه لوکس بازار را دارد. هرچند روزگار تغییر کرده و یک خودروی بزرگ دو تنی با چنین نیرویی و انتقال نیرو به چرخهای جلو از طریق یک گیربکس CVT، کمتر لقب اسپرت را دریافت می کند.

497405 373 - ورود ماکسیمای جدید به ایران

نیسان ماکسیما از بدو تولید در ۱۹۷۶ تاکنون، هیچ‌گاه چنین چهره جسورانه و پیچیده ای نداشته است. نمای جلوپنجره V شکل با چراغ‌های منحصر به فرد بومرنگی و شکاف‌های هواکش روی سپر، کاملاً نوآورانه می‌باشند. ستون مشکی رنگ عقب، باعث گردیده تا نمایی شناور به سقف داده شود. چرخ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی (۱۹ اینچی سفارشی) و گلگیرهای متورم، همراه با خطوط روی بدنه، تصویری عضلانی به ماکسیمای جدید بخشیده‌اند. در انتهای خودرو نیز دو خروجی اگزوز به چشم می‌خورند.

497403 872 - ورود ماکسیمای جدید به ایران

ماکسیمای ۲۰۱۶ روی پلتفرم جدیدی ساخته می‌شود که از فولاد با مقاومت بالا در آن استفاده بیشتری شده است. بدین ترتیب، مقاومت پیچشی شاسی، تا ۲۵ درصد بیشتر شده است. این در حالی است که وزن خودرو ۳۷.۱ کیلوگرم کاهش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.