اخرین اخبار از تردد خودروهای پلاک اروند

اخبار ضد نقیض همچنان در زمینه تردد خودروهای پلاک اروند به گوش می رسد و سر در گمی به حدی رسیده که شهروندانی که قصد خرید خودرو داشتند دست نگه داشته اند و منتظر خبر جدیدی از سوی مسولان هستند .

متاسفانه نشریات و وب سایت های خبری هم به این شایعات دامن زدند و باعث سردرگمی هر چه بیشتر هم استانی عزیز شدند . اما اخرین اخبار موثق در زمینه تردد خودروهای پلاک اروند ، صحبت های جناب استاندار در ۱۳ مهر ماه است  . “عبدلحسن مقتدایی بیان کرد: اگر کسانی که مخالف تردد این خودروها هستند، از خود من می‌پرسیدند، من آن‌ها را توجیه می‌کردم.” دلیل عدم انتشار مطالب جدید در وب سایت عدم اطمینان از منابع خبر بوده است . اروند فقط اخبار موثق را منتشر خواهد کرد .

113 نظرات
  1. شهرام می گوید

    هیوندا النترا دارای استاندارد ایمنی آمریکا و یکی از پرفروشترین ماشین ها درکره هست.
    بعد ما بیایم جون خودمون و خانوادمون رو بزاریم تو این ماشین های ایرانی

    1. محمد می گوید

      علی جان باتشکر از اطلاع رسانی که کردی .در لذت بردن ماشین با قدرت بالا در جاده ها شکی نیست. ولی من فکر میکنم ماشین اروندی با توجه به اینکه بیشتر ترددش در داخل شهر بهتر قدرت ماشین حداکثر ۲۰۰۰ باشه چون این ماشین ها موتورشون جدید و اسب بخار بالایی دارن.

    2. وفادار وطن می گوید

      من با نظر محمد موافقم مثلا” زانتیا با موتور ۲۰۰۰ سی سی ۱۳۵ اسب بخار و گشتاور ۱۷۷ نیوتن بر متر داره
      ولی هیوندا النترا چون تکنولوژی موتورش جدیدتره وراندمان بالایی داره با موتور ۱۸۰۰ سی سی ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور۱۷۸ نیوتن بر متر و مصرف سوخت هم ترکیبی ۷ لیتر

  2. نويد می گوید

    تاکید مجدد استاندار بر ازاد بودن تردد در کل استان خوزستان
    سایت رسمی وزارت کشور-تاریخ :۶ ابان ۹۳

    http://www.moi.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&CategoryID=541ac873-3706-4f31-97e7-5cd6d51170eb&WebPartID=f3d6cbf1-c4df-4ea8-911d-7954caca5a97&ID=8016a4b6-d035-416b-9ee9-25fd7c220139

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام نوید جان ، ممنون از اطلاع رسانی شما
      در صفحه اول ارسال و در خبر از شما تشکر نموده ایم

      1. نويد می گوید

        سلام آقای احمدی
        ممنون از سایت خوبی که راه اندازی کردید
        در مورد خبر هم باید بگم که اولین بار آقا حمید این خبر رو منتشر کرد و من از ایشون کپی کردم
        در هر صورت اصل مطب مهم بود که استاندار محترم خیال همه رو راحت کرد و یه جواب قاطع به بخیلان و حسودان داد.

  3. به خوزستانی بودنم افتخارمیکنم می گوید

    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز

    حالا که به همه ثابت شد تردد وتوقف برا کل استان ازاده،و ضمن تشکر ازاستاندار محترم که پش قدم بودن وسپاس از همه ی مردم عزیز استان که پشت استاندار رو خالی نکردن ودعوتشو لبیک گفتن و واقعا به گرمی استقبال کردن از این هدیه،جا داره بازم صمیمانه از همه عزیزانی که این امر رو تسریح کردن تشکر کنیم و به جایی کل کل کردن با دیگر دوستان و ایجاد جو متشنج برای مدیریت محترم این سایت از این موقعیتی که پیش اومده به نحو احسنت استفاده کنیم و این پل ارتباطی رو برا پیگیری و پاسخگویی به سوالات فنی و ضروری حفظ کنیم!! با تشکر از همه ی شما هم استانی های عزیز

    1. محسن می گوید

      خدا پدر و مادرت رو بیا مرزه

  4. محمد می گوید

    من محمد هستم یه بوگاتی ویرون اروندی داشتم با سرهنگ سواری دعوام شد فروختمش یه پراید خریدم دیگه بدون مرخصی باهش همه جا میتونم برم

    1. سعيد می گوید

      جک جالبی بود.

    2. محسن می گوید

      جالب بود محمد جان

  5. وفادار وطن می گوید

    منم یه هواپیما داشتم با فرمانده پایگاه دعوام شد فروختم خودم رو راحت کردم.

  6. جواد می گوید

    من جواد هستم اونموقع که تو به سیب زمینی میگفتی تیب دمینی من کاپریس ال اس داشتم . ازرا صفر اروندی داشتم با سرهنگ سواری رییس شماره گذاری اروند دعوا کردم و فروختمش . چون ماشین اروندی مثل تاکسی میمونه باید براش مرخصی بگیری .

    1. وفادار وطن می گوید

      منم هواپیما داشتم با فرمانده پایگاه دعوام شد فروختم

    2. محسن می گوید

      حالا دیگه با پرایدت همه جای ایران می تونی بری به همه هم بگی من رو اینطور نبینید قبلا” ازرا داشتم.
      خخخخخخخ

    3. شیربختیاری می گوید

      دقت کنید به ساختار جمله اول جوادومحمد

  7. محسن می گوید

    خیلی جالبه کامنت های ما فقط یه مخالف داره که اونم جواد اگر بیشتر از یکی بود باز هم جواد با اسم های دیگه وارد شده من میگم ما بیایم همگی با هم پول بزاریم یه ماشین اروندی براش بخریم شر و بکنیم.

  8. محسن می گوید

    ای بابا اینا چه فکر هایی میکنن بعد از چند سال تو خوزستان جمع کردن خودروهای پلاک ملی راحت تر از پلاک اروندیه.
    تو اهواز و ماهشهر مردم به طور وحشتناکی دارن ماشین اروندی میخرن انگار این چند سال منتظر بودن تا آزاد بشه پولش هم از قبل کنار گذاشته بودن.به هر حال دمشون گرم.

  9. وفادار وطن می گوید

    خیلی مضحک و خنده داره بعضی ها نگران این هستند که با عوض شدن دولت بعد از چند سال ماشین های اروندی هم جمع بشه . برای همین هم فعلا” برای خرید دست نگه داشتن

  10. اصغر می گوید

    آخرین خبرها از نحوه مرخصی و تردد خودروهای پلاک اروند
    ۲ آبان ۱۳۹۳ – ۰۲:۴۲ :: کد خبر: ::

    اختصاصی – خورنا یک منبع اگاه گفت: به زودی مرخصی خودروهای پلاک اروند از یک مرخصی ۳۰ روزه به ۲ مرخصی ۱۵ روزه تبدیل میشود.

    یک منبع اگاه در گفتگوی اختصاصی با خورنا اظهار کرد: جهت رفاه بیشتر مردم خوزستان و استفاده بهینه از خودروهای پلاک اروند، به زودی مرخصی خودروهای پلاک اروند از یک مرخصی ۳۰ روزه به ۲ مرخصی ۱۵ روزه تبدیل میشود که این روند در حال تصویب و نهایی شدن است.

    این منبع آگاه در سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: نظر هیات دولت در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند در کل استان کاملا مساعد است و بجز یکی از وزرا، همه موافق این موضوع هستند.

    وی ادامه داد: آقای ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد نیز تصمیم استاندار خوزستان جهت ازاد سازی تردد خودروهای پلاک اروند در کل استان را منطقی دانسته و از آن حمایت کرده است.

    این منبع آگاه افزود: قرار است به زودی تردد خودروهای پلاک اروند در کل استان خوزستان به مصوبه هیات دولت تبدیل شود تا این مناقشه برای همیشه حل شود.

  11. محمد می گوید

    خرید هیچ مشکلى نداره و قضیه کاملا حل شد.فقط لطفا در مورد شبى ۲۰۰۰ تومن دوستان تحقیق کنن ببینن به کجا رسید.

  12. محسن می گوید

    این متن نتیجه گیری در بحث دیروز ما بود که براتون به اشتراک گذاشتم ؛جالبه:
    خدا نکنه آدم یه کاری رو نخواد انجام بده ؛ شروع میکنه بهانه تراشی و سنگ انداختن جلوی پای خودش که انجام دادن این کار اشتباهه.(قابل توجه افرادی که برای خریدن ماشین اروندی تردید دارند)
    من فکر کنم دامن زدن به این شایعات هم کار یک عده ای از این افراد هست که میخوان برای نخریدن مصمم بشن و خیالشون راحت بشه.
    آخه آدم چرا یه ماشین خوب و ایمن با نصف قیمت یا کمتر سوار نشه؟
    اگر واقعآ پول نداره که این حسابش جداست و مطمئن باشید اگر بخواد آخر میخره ولی اگر کسی تو خوزستان پول داره و نمیخره یا علاقه ای به ماشین خارجی و با کیفیت نداره یا دوست نداره پولش رو خرج رفاه خودش وخانوادش کنه یا بی رو دروایسی بی عرضه هست.

    1. 2500 cc می گوید

      کاملا ً موافقم

    2. جواد می گوید

      محسن جان مادب باش: تو به جمع کثیری ازمردم خوزرستان که پول دارند ولی به لحاظ عقلانی ترجیح دادن خودروی اروندی نگیرند داری توهین میکنی. بی عرضه هستند لفظ وکلمه درستی نیست.

      1. سعيد می گوید

        جواد جون ! آقای عقلانی !! اولا مودب درسته نه مادب!! .. ثانیا مگر شما نمیگی ماشین اروندی داشتی و فروختی ؟؟ پس چرا اینهمه پیگر اخبار هستی؟ به نظرم از یه چیزی ناراحتی که اون چیز آروم و قرار واست نزاشته!! برو دکتر عزیزم.

  13. محمد می گوید

    فکر کنم بهترین کاری که تو عمرم کردم فروختن سمندم و خریدن ماشیم اروندی بود.(البته با گرفتن وام)

    1. جواد می گوید

      آقا محمد هنوز بدنت گرمه ،ازاین به بعد یا سرت توکامپیوتره یا روزنامه ویا دنبال اخبار ومصوبات بین دوستان هستی ازحالا آرامش پرید .من هم مثل شما بودم روزی.بدبختی ومصیبت ازاونجاشروع میشه که بخوای بفروشیش اون دیگه فکرنمیکنی بهترین کاررا توعمرتون کردین.

    2. به خوزستانی بودنم افتخارمیکنم می گوید

      سلام اقا محمد مبارک باشه!!!!
      بسلامتی ان شاالله خرید بعدی پورشه، بنز و هرچی دلت میخواد!!! خیالت هم راحت باشه دیگه حداقل تا چندسالی دنبال تعمیر گاه ومکانیک نمیخوای بری !!!! این اقا جواد هم کلا مشکل داره حرف میزنه ولی خودش هم میدونه کسی به حرفش گوش نمیکنه !!!! منم یه سانتافه گرند خریدم!!! هرکس هم از نظر خواستم گفتم پلاک اروند بگیره!!!

  14. بهزاد می گوید

    این آگهى رو کپى و با واتساپ و وایبر براى دوستان و آشنایان ارسال کنید
    لطفا از استاندار حمایت کنید
    http://arvandplak.ir/3912/لطفا-از-استاندار-مقتدایی-حمایت-کنید.html
    و منتشر کنید

  15. رضا می گوید

    با سلام

    دوستان اگه مشکلی فنی برای ماشینهای پلاک اروند بوجود بیاد مثلا خودروهای کیا و هیوندا تو اهواز جایی سراغ دارید که برای تعمیر پذیرش کنه؟ لطفا راهنمایی کنید… با تشکر

    1. صادق می گوید

      یک نمایندگی تواهواز هست که فکرکنم گرانفروشترین نمایندگی درایرانه

  16. محسن می گوید

    راست میگن ما ایرانی ها به حاشیه و بحث کردن خیلی علاقه داریم حالا هم که این روزها کسی حرف جدید ی نزده و مصوبه ای جدید در این خصوص ابلاغ نشده و فعلا” همه چی آرومه ولی ما ول کن داستان نیستیم.مطمئن باشید اگر کسی واقعا” خریدار ماشین خارجی و با کیفیت بود ولی پول خرید پلاک ملی رو نداشت رفته و با قیمت پایین تر یه اروندی خریده به حرف کسی هم کاری نداشته و ندارد.
    دوستان اهل عمل باشید نه حرف.
    البته شرمنده

  17. جواد می گوید

    اونایی که حرف منطقی برا گفتن ندارن و کم میارن توهین میکنن . این نشون میده خودتون هم میدونید حرف من حقه چون جواب ندارید عصبی میشید .

    1. به خوزستانی بودنم افتخارمیکنم می گوید

      اقا جواد……………..موضوع عصبانیت نیست!! وقتی داری توی این سایت نظر میدی بد نیست قبلش مطالب و اخبار این سایت رو بخونی!! وقتی رسما اعلام میشه تردد ازاده! وقتی استاندار میگه ازاده! وقتی منطقه ازاد شده و میشه خرید کرد حرفای شما بشتر مغرضانه است تا دلسوزانه!! اگه خوزستانی هستی و میتونی تشریف ببری گمرک خرمشهر بد نسیت یه سری بزنی اونجا اون وقت میفهمی که منظور من چیه واونجا چه خبره!!! مردم دارن خرید میکنن و همه هم راضین

    2. نويد می گوید

      آقا جواد-آقای منطق -آقای روشنفکر
      اول برو اخبار رو از سایتهای معتبر مثل استانداری یا صدا و سیمای خوزستان دنبال کن
      بعد بیا شایعه پراکنی کن

  18. جواد می گوید

    عصبانیت و بی حرمتی شما نشانه ضعف و بی ظرفیت بودن شماست . لطفا ادب را رعایت فرمایید . اسم خوزستانی هم رو خودت نزار .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.