تصاویر جاسوسی از سوزوکی سویفت مدل 2017

 سوزوکی سویفت به شدت در پوشش قرار گرفته بود و طراحی خودرو را در ابهام قرار داده است ولی شما احتمالا به یاد داشته اید که چند هفته پیش ما اطلاعاتی رسمی از سوپر نسل بعدی ارائه داده ایم.

2017 suzuki swift spy photo 6 - تصاویر جاسوسی از  سوزوکی سویفت مدل 2017

چراغهای جلو و عقب با این کیفیت و ساده گی مشخص است که موقت است و در رونمایی اصلی مطمئن باشید تغییر خواهد کرد. این  چراغهای عقب تنها در مرحله آزمایش اولیه استفاده می شود. با وجود همه اینها  شما در حال حاضر می توانید  دستگیره درب عقب را که در بالا نصب شده در نزدیکی ستون C را مشاهده کند.به نظر می رسد نمونه اولیه از   سوزوکی سویفت مدل ۲۰۱۷ قرار است در ماه دسامبر معرفی و در بهار بعدی در بازار های جهانی به فروش برسد. 

2017 suzuki swift spy photo 4 - تصاویر جاسوسی از  سوزوکی سویفت مدل 2017

مدل استاندارد سویفت  ۲۰۱۷ به احتمال زیاد از موتور آسپیره DUALJET 1.2 لیتری ۹۰ اسب بخار و شاید punchier 112 اسب بخار با توربوشارژ ۱.۰ لیتری بهره ببرد و تا آنجا که می دانیم در مدل اسپرت آن هم   احتمالا از یک موتور  توربوشارژ دار  ۱.۴ لیتری که ۱۴۰ اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد استفاده خواهد شد.سویفت اسپرت  مشخص است که به چرخ beefier،  سیستم تعلیق اسپرت، ترمز بزرگ شده، و طراحی  تهاجمی تر با اگزوز دوگانه مجهز می شود.انتظار می رود تصاویر جاسوسی بیشتر در ماه های بعد با نمونه های اولیه بیشتر تکامل یافتهدر دسترس قرار گیرد.

2017 suzuki swift spy photo 2 - تصاویر جاسوسی از  سوزوکی سویفت مدل 2017

تصاویر جاسوسی سوزوکی سویفت مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.