رونمایی از فیس لیفت تسلا مدل S در هفته آینده

تسلا مدل S  دیگر قرار نیست در دسته  اتومبیل های برقی باشد.بعد از معرفی تسلا مدل ۳ دیگر همگی وقتی اسم تسلا می آید می گویند خودروی برقی.اما   بنا به گزارش شرکت تسلا قرار است اوایل هفته آینده یک خودروی به روز رسانی از مدل S خود را به نمایش در بیاورد.با استناد به گفته های شرکت تسلا در مصاحبه با   CNET مدل به روز شده از طراحی جدید در بدنه بهره می برد.  . اطلاعات در مورد جزئیات محدود هستند اما در این گزارش گفته شده که این خودرو از نظر ظاهری چیزی بین  تسلا  مدل ۳ و تسلا  مدل X  است و  این خودرو نیز قرار است از تکنولوژی چراغ های جلوی LED جدید و اضافه شدن رنگ های جدید بهره ببرد.

تسلا مدل S 3 - رونمایی از فیس لیفت تسلا مدل S در هفته آینده

این گزارش در ادامه می گویندتسلا مدل S فیس لیفت شده جدید در داخل خود نزدیک به  خودرو های لوکس خواهد بود. بنا به گزارش CNET  صندلی های جدید و همچنین محفظه ذخیره سازی اضافی در این خودرو وجود خواهد داشت.هیچ صحبتی در مورد عملکرد و مشخصات فنی این خودرو نشده و همه چیز تا هفته آیندهمشخص می شود. تسلا مدل S جدید انتظار می رود که گران تر از مدل سلف خود باشد.تسلا به اظهار نظر در مورد شایعات پایان داد و با  انتشار بیانیه ای گفت این شرکت “به طور مداوم  در حال نوآوری و اضافه کردن ویژگی های جدید به وسایل نقلیه خود است و اجازه دهید مشتریان برخی از تغیرات را در هفته آینده مشاهده کنند.

تسلا مدل S 2 - رونمایی از فیس لیفت تسلا مدل S در هفته آینده

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

1 نظر
  1. alireza می گوید

    kashki moshod mahsolat tesla pash be iran ham baz mishood

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.