به احتمال زیاد لامبورگینی اوراکان ۲۰۱۷ ما دارای  پسوند Superleggera هست که این نام گذاری  به دلیل مشخص کردن ذات این مدل جدید است. لامبورگینی اوراکان جدید  به نظر می رسد  همان گونه که در عکس های ما مشخص است در قسمت عقب خود دارای برخی از تغییرات است که به منظور تسهیل بهبود قدرت خنک کنندگی  موتور  از طریق یک صفحه فلزی آیرودینامیک بادی است   . جالب است وقتی شما با دقت کردن به تصاویر در نمای پشتی متوجه طراحی جدید جفت  اگزوز و از نوع دو لول خواهید شد که طراجی حجومی و زیبایی به این خودرو داده است.

2017 lamborghini huracan superleggera spy photo 11 - لامبورگینی اوراکان Superleggera مدل 2017 در نمایشگاه اکتبر در پاریس

لامبورگینی اوراکان جدید در حال حاضر توسط شرکت تایید شده است و   به مشخص است که دارای یک طراحی  تهاجمی تر و کاهش وزن قابل توجه داشته است که طبق اطلاعات تیم اروند پلاک در مقایسه با مدل استاندارد قبلی خود که دارای وزن ۳،۱۳۵ پوند و ۱۴۲۲ کیلوگرم به صورت خالص است.  این به دلیل استفاده گسترده از فیبر کربن در بدنه این خودروست.نصب یک سیستم اگزوز سبک تر، و چرخ با آلیاژ های سبک تر  نیز در این امر بی تاثیر نبوده است.اکه همه ی این اقدامات سبب صرفه جویی مصرف خواهد شد.

2017 lamborghini huracan superleggera spy photo 3 - لامبورگینی اوراکان Superleggera مدل 2017 در نمایشگاه اکتبر در پاریس

علاوه بر این،  لامبورگینی اوراکان Superleggera مدل   ۲۰۱۷  دارای موتور  آسپیره ۵.۲ لیتری با ۱۰ سیلندر است.این موتور می تواند قدرتی معادل   ۶۱۰ اسب بخار (۴۴۹ کیلووات) و ۴۱۲ پوند-فوت (متر ۵۶۰ نیوتن) گشتاور ایجاد کند. همه این تغییرات سبب شده است که لامبورگینی اوراکان جدید  به حداکثر سرعت  ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) تنها در سه ثانیه برسد که بسیار عالی است.

2017 lamborghini huracan superleggera spy photo 6 - لامبورگینی اوراکان Superleggera مدل 2017 در نمایشگاه اکتبر در پاریس

مدل قبلی این خودرو این شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در  ۳.۲ ثانیه طی می کرد. یک افزایش جزئی در بیشترین سرعت نیز داشته ایم .لامبورگینی اوراکان  مدل ۲۰۱۷ می تواند به بیشترین سرعت بالای  ۲۰۲+ مایل در ساعت یا (۳۲۵+ کیلومتر بر ساعت) دست یابد.البته دقیقا مشخص نشده است چه سرعتی ولی بیشتر خواهد بود.  لامبورگینی اوراکان Superleggera قرار است در  اوایل اکتبر درنمایش خودرو پاریس رونمایی شود.

تصاویر لامبورگینی اوراکان Superleggera مدل ۲۰۱۶

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک