شرایط فروش خودروی جدید H30 کراس اعلام شد – فروردین 95

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش عادی محصول جدید اچ ۳۰ کراس به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) از روز یکشنبه ۹۵/۰۲/۰۵ لغایت ۹۵/۰۲/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول ذیل ارائه می گردد:

شرایط فروش خودروی جدید دانگ فنگ H30 کراس – فروردین ۹۵ :

* زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۵/۰۲/۰۵ می باشد  .

شرایط فروش خودروی جدید دانگ فنگ H30 کراس - شرایط فروش خودروی جدید H30 کراس اعلام شد - فروردین 95

– مبلغ مابه التفاوت پس از صدور دعوتنامه تعیین می گردد .

– سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد .

H۳۰ CROSS محصول جدید ایران خودرو به بازار می آید - شرایط فروش خودروی جدید H30 کراس اعلام شد - فروردین 95

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: خودروی کراس‌اوور اچ۳۰ که مجهز به گیربکس اتوماتیک است با کیفیت و قیمت رقابتی و برای گروه های متوسط درآمدی به زودی به مشتریان عرضه می شود.

مصطفی خان کرمی افزود: عرضه محصولات مورد نیاز بازار که سطح کیفی و قیمتی مناسب داشته باشد، همواره مورد نظر شرکت ایران خودرو بوده و با توجه به تقاضای مشتریان برای خودروی اتوماتیک، این محصول به زودی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی گفت: با عرضه این خودرو بخش وسیعی از سلیقه ها و نیاز مشتریان به دلیل امکانات و تجهیزات این خودرو تامین خواهد شد.

خان کرمی تصریح کرد: خدمات پس از فروش این محصول توسط بزرگ ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز در خاورمیانه پشتیبانی خواهد شد و مشتریان می توانند با خیالی آسوده برای استفاده از خدمات مناسب نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

2 نظرات
  1. سعید می گوید

    کجاست سازمان حمایت از مصرف کننده. تا کی باید این دو خودرو ساز داخلی هر جوری که دوست دارند قیمت بدن. هیچ موقع هم شکایات مصرف کننده به جایی نرسیده. نمیدونم سازمان بازرسی کشور اصلا وجود خارجی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وظیفه اش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من توصیه میکنم که اصلا به سمت محصولات این دو شرکت داخلی نریم بهتره.

  2. آرمان می گوید

    تا اونجا که من میدونم قرار شده بود دیگه ایران خودرو و سایپا معامله حرام انجام ندن و مثل باقی شرکتها روز ثبت نام قیمت قطعی را مشخص کنن. اما انگار اینجور معامله برای همه حرام و ممنوع هست اما ایران خودرو و سایپا میتونن حلالش کنن. یعنی چی الان پول بدی ولی قیمت مشخص نشه؟ خوب مگه در کشور اسلامی قوانین معاملات نباید رعایت بشه؟ چرا بقیه شرکتها (کرمان موتور.مدیران.نگین خودرو و …)چه خودرو های داخلی و چه وارداتی زمان ثبت نام قیمت روز تحویل را مشخص میکنن. سازمان بازرسی آسوده بخواب.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.