اولین خودروی آلفا رومئو جولیا مدل 2017 در خط تولید

اولین آلفا رومئو جولیا تولید شده در  خط مونتاژ در کارخانه کسینو FCA در ایتالیا را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید.    آلفا رومئو جولیا در یک مدل سفارشی خود قرار است از موتور  Quadrifoglio بهره می برد. یک موتور توربوشارژر دوقلو و ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر  که ۵۰۵ اسب بخار و ۴۴۳ پوند فوت نیرو تولید می کند. این مدل به طور انحصاری یک گیربکس  ۶ سرعته دستی دارد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۸ ثانیه طی کند و سرعت خود را می تواند در ادامه به ۳۱۰ کیلومتر در ساعت برساند.

2017 alfa romeo m 4 - اولین خودروی آلفا رومئو جولیا مدل 2017 در خط تولید

 آلفا رومئو جولیا در مدل ۲۰۱۷ دارای مشخصات فنی به ترتیب یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر با ۲۷۶ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور است. گیربکس  ۸ سرعته اتوماتیک  آلفا رومئو جولیا جدید را قادر می سازد برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۵.۵ ثانیه طی کند و سرعت خود را می تواند در ادامه به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت برساند.
اولین خودروی تولیدی Giulia جدید در ایتالیا در رنگ  خاکستری بوده و نشان دهنده یک گام بزرگ برای شرکت ایتالیایی است که نشان می دهد برنامه های اخیر خود را بخوبی پیش می برد. باید منظر خبر های جدید از این شرکت باشیم.این خودر در کشور های اروپایی با قیمتی در حدود ۸۴,۵۰۰ یورو به فروش می رسد.

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.