رولز رویس لوکس منصوری با 750 اسب بخار (Rolls-Royce Dawn)

Rolls-Royce Dawn یا به معنی فارسی رولز رویس سحر یا سپیده دم  نام تجاری جدیدی است که منصوری برای تیونیگ خودر بر روی رولز رویس انتخاب کرده است.وقتی به آن نگاه می کنید شما را به یاد طراحی های قایق های بادبانی قرن  ۲۱ می اندازد.البته منظور ما بیشتر از نظر نوع رنگ های بکار رفته در داخل و خارج خودروست.رویکردی که شرکت  منصوری در پیش گرفته شده است نیز کمی زیرکانه است. البته، بدون توجه به آنچه که آنها انجام داده اند واقعا این شرکت را باید یکی از اولین شرکت هایپیشگام در زمینه  تیونینگ خودرو دانست. شما به یک ذره بین نیاز دارید تابتوانید  تفاوت بین مدل کارخانه و مدل منصوری را متوجه شوید.

mansory adds luxury to 740 hp rolls royce dawn 2 - رولز رویس لوکس  منصوری با 750 اسب بخار (Rolls-Royce Dawn)

در جلوی خودرودریچه های  مصرف هوا کمی بزرگتر و از ویژگی های یک طراحی جدید بهره می برند.   طراحی میله های عمودی در مرکز خودرو و تطبیق مش برای دو طرف رولز رویس نیز از موارد جدید است. در همان زمان، نسخه منصوری جدید دارای اسپویلر ظریف و چراغ های LED جدید و همچنین وجود دی لایت ها منحصر به فرد است که در طول روز همراه شما خواهد بود که به ماشین یک ظاهر اسپرت می دهد. شرکت منصوری سعی در  استفاده از بهترین مواد شناخته شده در خارج و داخل خودرو کرده است به طوری که جای تعجب نیست که آنها بیشتر قطعات بدنه را با عناصر فیبر کربن مجدد ساخته اند و وزن خودرو را در جهت افزایش شتاب و قدرت کاهش داده اند.

mansory adds luxury to 740 hp rolls royce dawn 3 - رولز رویس لوکس  منصوری با 750 اسب بخار (Rolls-Royce Dawn)

 شرکت منصوری در این مدل از رولز رویس موتور  ۶.۶ لیتری با ۱۲ سیلندر  به همراه  توربو دوقلو استفاده کرده است.بنابراین آنها   با   افزایش قدرت تا ۷۸۰ نیوتن متر نیرو هرماه شده اند که نسبت به مدل سلف خود چیزی حدود ۴۰ اسب بخار بیشتر است.در این خودرو از یک گیربکس ۹ سرعته استفاده شده است که گفته می شود این به روز رسانیسبب شده است شتاب   ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر  ساعت به  ۴.۵ ثانیه کاهش و بیشترین  سرعتش به  ۲۸۵ کیلومتر  بر ساعت برسد. ۳۵ کیلومتر بر ساعت سرعت از حد معمول بیشتر است. . متاسفانه تیم اروند پلاک عکس از فضای داخلی خودرو بدست نیاورد تا برای شما عزیزان قرار دهد.

mansory adds luxury to 740 hp rolls royce dawn 1 - رولز رویس لوکس  منصوری با 750 اسب بخار (Rolls-Royce Dawn)

بدنه این خودرو  با استفاده از آلومینیوم براق، کربن، معرق کاری، و جلا داده شده است. در مدل رولز رویس شرکت منصوری از چرخ های ۲۲ اینچی و  لاستیک  Vredestein با عملکرد بالا استفاده شده است. و دارای  اندازه ۲۹۵/۳۰/۲۲ است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.