رونمایی از کانسپت جک SC5 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

جک SC5 دارای نوارهای کرومی با طراحی خاص سپرها که در نوع یک مد طراحی جدید در چین هستند که مخصوصا در شاسی بلندها و کراس اوورها به کار می روند. جک SC-5 نیز از این مد عقب نمانده است. نوار کرومی که چراغ های عقب را به یک دیگر متصل می کند نیز در این خودرو تعبیه شده است. البته چراغ های عقب بزرگ به تدریج در حال حذف شدن هستند اما جک در این مورد برخلاف مد پیش رفته و چراغ هایی بزرگ را در SC-5 تعبیه کرده که تقریبا تا وسط قسمت پشت آن کشیده شده اند.جک درهای این خودرو را باز نکرده و اطلاعاتی از جزئیات داخلی SC-5 منتشر نکرده است.

jac sc5 china bj 2 660x540 - رونمایی از کانسپت جک SC5  مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

SC-5شاسی بلند متوسط جدیدی است که اواخر سال ۲۰۱۷ در بازار چین عرضه خواهد شد. شکل جلوپنجره این خودرو بخشی از سبک طراحی نوین جک است که کراس اوور Refine S1 اولین محصول تولیدی خواهدبود که از آن بهره می برد. انتظار می رفت این مدل S1 نیز در نمایشگاه بیجینگ معرفی شود اما جک این کار را نکرده است.

jac sc5 china bj 1 660x502 - رونمایی از کانسپت جک SC5  مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

طراحی کلی این خودرو جذاب و اسپرت است. اگر نسخه تولیدی این خودرو نیز همین طراحی را حفظ کند می تواند زیباترین مدل جک تا کنون شود.SC-5 توسط مرکز طراحی ایتالیایی جک طراحی شده است.

jac sc5 china bj 1b 660x397 - رونمایی از کانسپت جک SC5  مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

جک اطلاعاتی در مورد موتور این خودرو منتشر نکرده است. گمان می رود نسخه تولیدی این خودرو به موتور ۱.۵ لیتری توربو و ۲.۰ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۱۵۰ تا ۲۰۰ اسب بخار مجهز شود. قیمت خودرویی در این سایز معمولا از ۱۵۰ یوان شروع می شود. این خودرو در یکی از رقابتی ترین کلاس های شاسی بلند چین قرار دارد.

jac sc5 china bj 1a 660x366 - رونمایی از کانسپت جک SC5  مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.