تصاویر جاسوسی از جی ام سی ترین مدل 2018

جی ام سی ترین نزدیک به هفت سال پیش معرفی شد .پس از آن تاکنون مدل و فیس لیفتی از خود منتشر نکرد تا امروز که با دریافت تصاویر جاسوسی از این خودرو در شهر میشیگان که  در حال تست نسل بعدی این خودرو بود تعجب همگان را بر انگیخت.

2018 gmc terrain spy photo 1 - تصاویر جاسوسی از جی ام سی ترین مدل 2018

به دلیل پوشیده بوندن بدنه این خودرو ما تیم اروند پلاک در مورد ظاهر خودرو بحثی انجام نمی دهیم . اما در هر صورت  به نظر می رسد  شیک تر از نسل قبلی خود شده است.. جزئیات مشخص نیست ولی ظاهر طراحی شده دارای یک جلو پنجره پنجره مشبک برجسته و بسیار خشن است و دارای نوار های مشخص و برجسته کناری روی درب ها  می باشد.  یک اسپویلر بر روی درب عقب اتومبیل نصب شده است.

2018 gmc terrain spy photo 3 - تصاویر جاسوسی از جی ام سی ترین مدل 2018

گزینه موتور مورد استفاده تایید نشده باقی می ماند اما انتظار می رود جی ام سی ترین در زیر کاپوت خود از یک  موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره ببرد که می تواند  ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۴ پوند فوت گشتاور تولید کند و یا از موتور دوم آسپیره  ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۹۷ اسب بخار و ۱۹۲ پوند فوت گشتاور استفاده کند. به احتمال زیاد به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای این خودرو چهار چرخ محرک استفاده شود.

جی ام سی ترین مدل ۲۰۱۸ به احتمال زیاد در  لس آنجلس و در نمایشگاه در آمریکای شمالی رونمایی شود و فروش خود را در تابستان ۲۰۱۷ شروع کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.