لذت دیدن آئودی TT RS مدل 2016 + مشخصات

 آئودی TT RS  کوپه در لباس سبز رنگش واقعا اغواگر است. نسل سوم از  آئودی TT RS کوپه  سبز رنگ دارای یک جلوپنجره مشکی رنگ براق و مشبک است که  با زوار های پنجره و ستون و همچنین با آینه های این خوردو ست شده اند.طراحی آینه ها تغییر کرده و در قمت جلو دارای یک اسپویلر جدید و در عقب نیز یک دیفیوزر است که حسابی این خودرو را جذاب کرده است.

همچنین   چراغهای جلو  از نوع ال ای دی اتس  که با پرداخت هزینه اضافی می توانید چراغهای عقب OLED ماتریس شکل را در  اختیار داشته باشید .همچنین در این نسخه  مجهز به اگزوز RS ورزشی و رینگ  آلومینیومی ۲۰ اینچی با طراحی روتور و پیچیده می باشد که در زیر خود  لاستیک ۲۵۵/۳۰ R20 را دارا می باشد.

کابین داخلی  آئودی TT RS  مهز به یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی استاندارد که تمام ابزار های دیجیتالی  را برای شما به ارمغان می آورد . در داخل خودرو از  قطعات براق فیبر کربنو  چرم ناپای  تیره استفاده شده است که دارای فرمان و اهرم انتخاب دنده ی  چرمی است .

با توجه به فروش  آئودی TT RS   در اروپا باید بدانید این خودرو دارای  یک موتور توربوشارژ ۲.۵ لیتری کاملا جدید و موتور پنج سیلندر  ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۴ کیلووات) و ۳۵۴ پوند-فوت (۲۸۰ کیلومتر بر ساعت) گشتاور را به شما تحویل می دهد. خودروی  آئودی TT RS   دارای سیستم ط چرخ محرک از نوع انتقال سرعت از نوع شیفت ترونیک TRONIC S هفت سرعته است.

2016 audi tt rs lime green 1 - لذت دیدن آئودی TT RS مدل 2016 + مشخصات

 آئودی TT RS   در مدل ۲۰۱۶  خود می تواند شتاب خود را از ۰ تا ۱۰۰ فقط در ۳.۷ ثانیه بدست آورد که در ادامه به تاپ اسپید   ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.  این کوپه دوست داشتنی را با قیمت  ۶۹،۲۰۰ یورو می توانید در اختیار داشته باشید.

2016 audi tt rs lime green 5 - لذت دیدن آئودی TT RS مدل 2016 + مشخصات

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.