تحویل ۱۵ روزه خودروهای میتسوبیشی توسط آرین موتور

در شرایط فروش جدید آرین موتور خودروهای  اوتلندر ۲۰۱۵ و میراژ ۲۰۱۶  در ۱۵ روز به مشتریان تحویل می شوند .اوتلندر ۲۰۱۵ که توانسته ۵ ستاره ایمنی اروپا Euro Ncap  را کسب کند  با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان عرضه می شود . در صورت خرید نقد یا اقساطی این خودرو در ۱۵ روز تحویل مشتریان می گردد. مشتریان در صورت خرید اقساطی اوتلندر ۲۰۱۵ باید پیش پرداختی معادل   ۱۰۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان بپردازند و مابقی بهای خودرو را طی ۲۴ قسط بدون بهره هر یک به مبلغ ۳.۴۸۰.۰۰۰ تومان  پرداخت کنند.همچنین در صورت خرید نقدی اوتلندر۲۰۱۵ خریداران از تخفیف چشمگیر ۷ درصدی  برخودار خواهند شد.همچنین آرین موتور میراژ ۲۰۱۶ را نیز با تحویل۱۵  روزه به مشتریان عرضه می کند.خریداران در صورت خرید نقد یا اقساط میراژ خودروی خود را در ۱۵ روز تحویل خواهند گرفت . در فروش اقساطی ، پیش پرداخت میراژ مبلغ ۳۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است و مابقی بهای خودرو طی اقساط ۱۵ ماهه بدون بهره هر یک به مبلغ ۲ میلیون تومان باید پرداخت شود .
همچنین علاقه مندان می توانند خودروی اوتلندر ۲۰۱۶ را با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان با اقساط یکساله بدون بهره خریداری کنند . در صورت خرید نقدی نیز از تخفیف خرید نقدی برخودار خواهند شد . زمان تحویل اوتلندر ۲۰۱۶ شصت روز می باشد . همچنین ای اس ایکس ۲۰۱۶ با اقساط ۲ ساله بدون بهره و با تحویل ۹۰ روز به مشتریان عرضه می گردد . قیمت این خودرو ۱۶۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد ، لنسر ۲۰۱۶ نیز با اقساط  ۱۲ ماه بدون بهره به مشتریان عرضه می گردد . قیمت این خودرو ۱۲۷.۸۰۰.۰۰۰ تومان است .
علاقه مندان این برند با کیفیت و با سابقه  ژاپنی می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.