خودروی جدید برلیانس زینیوان X5 مدل 2017

در نگاه اول اگر ما نمیگفتیم شاید شما هیچ فکرش را نمی کردید که خودروی موجود در تصویر محصول جدید برلیانس یکی از نام های تجاری خودرو در چین است. برلیانس زینیوان X5  قرار است در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار شود .این خودرو در دسته خودرو های سبک  SUV است و از آن با نام  X5 زینیوان یاد می کنند.

brilliance new mpv 2 660x510 - خودروی جدید برلیانس زینیوان  X5 مدل 2017

نمیی فیس این خودرو بسیار شبیه به یکی از محصولات بی ام و می باشد گرچه هیچ کاه بی ام و از این شرکت شکایتی نخواهد داشت زیرا که برلیانس یک شریک تجاری قدیمی برای بی ام و است.

brilliance new mpv 1a 660x251 - خودروی جدید برلیانس زینیوان  X5 مدل 2017

فضای داخلی عالی نیست ولی بد هم  نیست. فرمان اسپرت با ته صاف، پانل ابزار تمام دیجیتال، و یک صفحه نمایش لمسی غول پیکر در وسط. تقریبا هیچ دکمه در روی داشبرد وجود ندارد، به طوری که همه ی نیاز های شما از طریق صفحه نمایش کنترل می شود. تریم بژ به خودرو ظاهری خوبی داده است.

brilliance new mpv 1b 660x411 - خودروی جدید برلیانس زینیوان  X5 مدل 2017

صندلی ها در خودروی برلیانس زینیوان از چرم با کیفیت بالا بوده و برلیانس زینیوان  دارای دو نسخه پنج صندلی و هفت صندلیاست که مدل هفت سرنشین پسوند   X7  را به جای X5 با خود یدک می کشد.قیمت در نظر گرفته شده برای برلیانس زینیوان جدید چیزی بین  ۷۰.۰۰۰-۱۰۰.۰۰۰ در نظر گرفته شده که قرار است در   اواخر ماه ژوئن به همراه یک موتور الکتریکی مکمل موتور   ۱۸۰۰ سی سی   چهار سیلندر از نوع توربو و توان تولید ۱۳۸ اسب بخار نیرو روانه بازار شود.

brilliance new mpv 1 660x419 - خودروی جدید برلیانس زینیوان  X5 مدل 2017

برلیانس زینیوان دارای طول  ۴۷۱۰ و عرض ۱۸۵۵ و ارتفاع ۱۷۵۰  میلیمتر و همچنین  فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلیمتر است.

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.