رالی قهرمانی کشور امسال در تخت جمشید شیراز با قهرمانی اتومبیلرانان مازندرانی

به گزارش اروندپلاک به نقل از ایرنا مسابقه رالی قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۵ با  مسافت تقریبی ٨٠٠ کیلومتر صبح پنجشنبه ششم خرداد از روستای ارسنجون از توابع شیراز برگزارشد. این دوره از مسابقات با حضور ۴ استان و ١٠ شرکت کننده از استان‌های فارس ، مازندران، قزوین در شش تست در مسیر رالی شیراز، برگزار شد.

تصاویر رالی قهرمانی کشور در تخت جمشید شیراز

هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان مازندران  تیم رالی استان مازندران در اولین دور از رقابت های رالی قهرمانی کشور در شیراز قهرمان شد .این مسابقات ۶و۷ خرداد در شیراز آغاز شد که با درخشش خوب میثاق قاسمی ونقشه خوانى حامد مجد با خودرو پژو ٢٠۶قهرمان کشور شد.

میثاق قاسمی با کسب مقام اول
حرفه ایی کلاس TR2(١۶٠٠حرفه اى) و طی بهترین زمان در کل مسیر مسابقات (overall) و در این مسابقات با کسب مقام اول تیمی به تیم میثاق قاسمى و راننده هم تیمى آن خودروی رنو ال ٩٠ حمید رمضانپور و نقشه خوانى کوروش گیفانى رسید .

در کلاس ۱۶۰۰سی سی نیز حامد مجد و میثاق قاسمی از مازندران به مقام نخست دست یافتند، ‌وحید شفیع پور و آرمان طاهردوست از مازندران بر سکوی دوم ایستادند، علی خوشخو و محسن مرادی هم از فارس نیز سوم شدند.همچنین در کلاس اورال، باز هم حامد مجد و میثاق قاسمی از مازندران اول شدند،‌ مسعود اسماعیل زاده و محمد مهدی ابوترابیان از قزوین دوم شدند، وحید شفیع پور و آرمان طاهر دوست هم از مازندران مقام سوم را از آن خود کردند.

مرحله نخست این رقابت ها که به مسافت ۸۰۰ کیلومتر در مسیر شیراز، زرقان، مرودشت و اسماعیل آباد برگزارشد،اتومبیلرانان فارس، مازندران، قزوین و تهران شرکت داشتند.
مرحله دوم مسابقات رالی قهرمانی کشور بیستم مرداد ماه سال جاری در استان سمنان برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.