بررسی تخصصی سانگ یانگ رکستون 2017

علاقه مندان خودروهای منحصر به فرد و پر زرق و برق  باید بدانند که این خودرو یکی از گزینه هایی است که در آینده نزدیک می تواند یکی از گزینه های آنان باشد. خودروی شاسی بلندی که دارای موتور برقی در آینده خواهد بود و از یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری جی دی آی بهره م برد.مدیر فروش شرکت سانگ یانگ اعلام کرد که  قرار است بسیاری از بروزرسانی‌های جدید و سیستم‌های مختلف بر روی این خودرو نسب شود. خودروی ۷ سرنشینه که در مدل جدیدش دارای مدل ۴WD نیز  می باشد .

2017 Ssangyong Rexton side - بررسی تخصصی سانگ یانگ رکستون 2017

از آنجا که این شرکت به دنبال تغییر علامت تجاری است آن هم  در زمانی است که سانگ یانگ با  توجه به ورود به بازار آمریکا و نیاز به  از بین بردن عقبه منفی آن که در میان مردم شناخته شده است یک امر ضروری دیده شده است. مقامات شرکت تایید کرد که نام تجاری جدید همراه با یک لوگوی جدید خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار می شود. نام رکستون جایگزین Y400  در نظر گرفته شده است.دیده می شود بخشی از هویت جدید سانگ یانگ در نیست. سانگ یانگ در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد در اوایل سال جاری قرار است   فروش خود را در ۳ سال  آینده  دو برابر کند.

2017 Ssangyong Rexton rear back - بررسی تخصصی سانگ یانگ رکستون 2017

این خودرو در بازار رقیبانی همچون قشقایی را دنبال نی می کند.به هر حال باید تا شروع سال ۲۰۱۷ برای منتشر شدن مشخصات فنی این خودرو صبر کنیم.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.