فراری GTB 488 تیونینگ با 772 اسب بخار

فراری GTB 488 یا موشکی که تنها در ۲.۸ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ می رساند.فراری GTB 488 با موتور BITURBO   و حجم  ۳.۹ لیتر  V8 دارای توان  ۶۷۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتن بر متر است. متخصصان تیم تیونینگ Novitec روسو تصمیم به نشان دادن بهبود پذیری این خودرو گرفتند و موفق به استخراج ۱۰۲ اسب بخار (۷۶ کیلو وات) و ۹۷ پوند فوت (۱۳۲ نیوتن متر) اضافی  از موتور برای رسیدن قدرت این خودرو در مجموع ۷۷۲ اسب بخار شدند.

ferrari 488 gtb by novitec rosso 5 - فراری GTB 488 تیونینگ با  772 اسب بخار

 

با این افزایش قدرت قابل توجه فراری GTB 488   مدل Novitec  روسو می تواند شتاب خود را در  در ۲.۸ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰  برساند.که این یعنی کتهش ۰.۲ ثانیه این خودرو.البته فراموش نشود که بیشترین سرعت این خودرو نیز از ۳۳۰ به ۳۴۲ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

ferrari 488 gtb by novitec rosso 4 - فراری GTB 488 تیونینگ با  772 اسب بخار

به منظور دستیابی به این اعداد این تیم از یک کانکتور اسکارت  الکترونیک V8 و سیستم های تزریق و سیستم جرقه زنیجدید همراه با برخی از تغییرات در افزایش کنترل فشار الکترونیکی و همچنین نسب یک سیستم اگزوز جدید که علاوه بر کمک به افزایش قدرت خودرو ،صدای زیبا تری نیز دارد استفاده شده است.

ferrari 488 gtb by novitec rosso 9 - فراری GTB 488 تیونینگ با  772 اسب بخار

یک کیت بدنه آیرودینامیک تر با بیت فیبر کربن متعدد و قطعات جدید در فراری GTB 488 استفاده شده که سبب کاهش  وزن این خودرو شده است.. چراغ های عقب تیره ، سیستم تعلیق سفارشی هیدرولیک Novitec روسو،رینگ های  ۲۱ اینچی مشکی با حاشیه زرد رنگ ،لاستیک پیرلی  ۲۵۵/۳۰ ZR 21 در محور جلو و ۳۲۵/۲۵ ZR 21 در عقب از جمله تغیرات ظاهری در این مدل تیونیگ شده است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.