معرفی خودروی دوج رام ربل مپر مدل 2016 ( RamRebel Mopar)

 خودرویی در سبک  آفرود و همانگونه که از معنی لغوی این خودرو بر می آید به معنی شورشی است.رام ربل  قرار است تنها ۵۰۰ نسخه داشته باشد.

Dodge Ram Rebel Mopar 2016 1280 05 - معرفی خودروی دوج رام ربل مپر مدل 2016 ( RamRebel Mopar)

 این خودرو در بخش طراحی جلو پنجره و سپر ها بروز شده است.کاپوت آلومینیومی جدید، قاب دوگانه هود با عملکرد ورزشی و یک هودمشبک مشکی رنگ در روی کاپوت قرار دارد . طراحی بزرگ کلمه رامب از جنس کروم و براق بر روی جلو پنجره و درب عقب وانتش شکل گرفته.

Dodge Ram Rebel Mopar 2016 1280 06 - معرفی خودروی دوج رام ربل مپر مدل 2016 ( RamRebel Mopar)

صفحه ترمز برای محافظت از جعبه فرمان برقی و جایگزین سپر مات مشکی به جای نقره ای براق از موارد جدید در این خودرو هستند.رینگ های جدید  هفده اینچی با لاستیک های ۳۳ اینچش نیز به خوبی حال و هوای این خودرو را عوض کرده است..

Dodge Ram Rebel Mopar 2016 1280 09 - معرفی خودروی دوج رام ربل مپر مدل 2016 ( RamRebel Mopar)

 دوج رام ربل مدل ۲۰۱۶ دارای  یک موتور ۵.۷ لیتری HEMI® زوج با گیربکس هشت سرعته تورکفلایت اتوماتیک است .این موتور می تواند نیرویی معادل  ۳۹۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵۵ نیوتن متر ایجاد کند که نیرو به هر چهار چرخ منتقل می شود.

Dodge Ram Rebel Mopar 2016 1280 07 - معرفی خودروی دوج رام ربل مپر مدل 2016 ( RamRebel Mopar)

فضای داخل دوج رام ربل دارای تریم مشکی با نوار های نقره ای  است که با تودروزی با رگه های قرمز سعی در عوض کردن این حالت خشن کرده است.کنسول خودرو بسیار کسترده  و مناسب است .داشبورد به شکلی است که همه چیز را به سادگی در یکجا جممع کرده اند و راننده به این سبب می تواند کنترل همه چیز را در دست داشته باشد.قیمت دوج رام ربل مدل ۲۰۱۶ در بازار های آمریکا در حدود ۵۲،۴۶۰  دلار است.

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.