پیش بررسی تویوتا کمری مدل 2018 ( Toyota Camry)

 تویوتا کمری یکی از مدل های پرفروش تویوتا در سال های گذشته بوده است خودرویی که هم می توان به آن نگاه خانوادگی داشت و هم نگاه اسپرت.این خودرو قرار است در انتهای سال ۲۰۱۷ به عنوان مدل ۲۰۱۸ وارد بازار شود.تویوتا کمری خودروی مهمی برای شرکت تلقی می‌شود. تویوتا کمری یک خودروی سدان متوسط با اندازه خانوادگی و همچنین از نظر ایمنی قابل اطمینان است و از نظر قیمت نیز بخوبی به صرفه است.پس بدانید که تویوتا به شدت بر روی این خودرو حساس است.

2018 Toyota Camry front view - پیش بررسی تویوتا کمری مدل 2018  ( Toyota Camry)

کمری ۲۰۱۸ بر روی پلت فرم TNGA خواهد رفت که از طراحی مدولار بهره خواهد برد.طراحی که اولین با در سال ۲۰۱۶ ساخته شد. اقدامات زیاد در جهت  کاهش وزن  تویوتا کمری از  بخش مهم از این طرح است،  و قرار است از   هود و قطعات مختلف از  جنس آلومینیوم  استفاده شود .

2018 Toyota Camry - پیش بررسی تویوتا کمری مدل 2018  ( Toyota Camry)

این طراحی برای رقابت با خودروهایی نظیر فولکس پاسات و مزدا ۶ به خوبی جذابیت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. خطوط متعدد و عضلانی بدنه همراه با قوس سقف و ارتفاع پایین شیشه‌ها در برابر کمربند بالای بدنه و کشیدگی قسمت انتهایی با فرم خاص ستون C که سقفی شناور را همچون ماکسیمای جدید تداعی می‌کند، باعث می‌گردد تا در مجموع خودرو از چهره‌ای پویا و قدرتمند برخوردار باشد.

Camry 1 - پیش بررسی تویوتا کمری مدل 2018  ( Toyota Camry)

موتور مورد استفاده برای تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸ از نوع چهار سیلندر آسپیره با حجم  ۲.۵ لیتری در مدل پایه خواهد بود. البته موتور های توربوشارژ ۲.۰ لیتری نیز که در لکسوس NX200 استفاده شده قرار است جایگزین موتور ۳.۵- لیتری V-6 قبلی تویوتا شود.رقیبان اصلی تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸  بی شک   ، مزدا ۶ ، نیسان آلتیما ، شورلت مالیبو ، هیوندای سوناتا ، فورد فیوژن خواهد بود.مدل‌های هیبریدی و چهار سیلندر فعلی نیز برای مصرف سوخت بهتر، بهینه خواهند شد. نسخه هیبریدی این خودرو که شامل موتور الکتریکی روی محور عقب است، می‌تواند یک ترکیب چهار چرخ محرکه جذاب و مؤثر را ایجاد کند.

2016 TOYOTA CAMRY HYBRID REVIEW4 - پیش بررسی تویوتا کمری مدل 2018  ( Toyota Camry)

3 نظرات
  1. نویسنده می گوید

    جناب نوری سلام گفته شده مطلب ورود کمری ۲۰۱۸ به منطقه اروند و حدود قیمت اون تکراریه که اینجانب عنوان نکردم

  2. نویسنده می گوید

    با سلام جناب نوری کمری ۲۰۱۸ کی وارد منطقه اروند میشه و حدود قیمت اون چقدر در میاد

  3. شهرام می گوید

    قیمت تحویلی شما در گمرک کیش تویوتا کمری سفید صدفی ۲۰۱۶ فول ابشن بجز سانروف چقدر است .(برای تاکسی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.