بررسی تخصصی بی ام و 740Le مدل 2017 ( BMW 740Le)

ب ام و eDrive تکنولوژی جدید است که جهت بهبود  سیستم رانندگی و کیفت آن بوجود آمده که در سری جدید مدل BMW سری ۷ به شکل سه پلاگین در خودروی سواری و سبک لوکس هیبریدی وارد شده است.مسلما از رقیبان اصلی این خودرو مرسدس بنز S550E هیبریدی ،پورشه PANAMERA S E-ترکیبی می باشد.

BMW 740Le xDrive iPerformance 2017 1280 07 - بررسی تخصصی بی ام و 740Le مدل 2017  ( BMW 740Le)

موتور جدید برای خودروی بی ام و ۷۴۰Le مدل ۲۰۱۷ از نوع ۴ سیلندر بنزینی با تکنولوژی بی ام و TwinPower توربو و یک موتور الکتریکی را شامل می شود.  با توان  خروجی مجموعا  ۲۴۰ کیلو وات / ۳۲۶ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن بر متر گشتاور  است. موتور  ۲.۲-۲.۰ لیتری که خروجی گازهای  و گلخانه ایش  CO2 آن در حدود  ۵۰ – ۴۵ گرم در هر کیلومتر است. بی ام و ۷۴۰Le جدید دارای مصرف سوخت ترکیبی  ۲.۵-۲.۱ لیتر در هر   ۱۰۰ کیلومتر است.در ضمن سیستم محرکه این خودرو از نوع هوشمند توزیع الکترونیکی در چهار چرخ و ترکیبی از موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی است.

BMW 740Le xDrive iPerformance 2017 1280 10 - بررسی تخصصی بی ام و 740Le مدل 2017  ( BMW 740Le)

پلاگین هیبرید در خودروهای  بی ام و  سری ۷ جدید اجازه می دهد سطح بالایی از لذت رانندگی و راحتی یک خودروی لوکس را  به صورت هیبرید و  یا حالت تمام برقی تجربه کنید.. اتومبیل جدید بی ام و iPerformance جزو دقیق ترین و در عین حال از کارآمدترین توانایی دینامیکی د بین محصولات بی ام و است.

BMW 740Le xDrive iPerformance 2017 1280 14 - بررسی تخصصی بی ام و 740Le مدل 2017  ( BMW 740Le)

نسل بی ام و XDRIVE  ساختار بدنه  با جنس کربن که سبب کاهش وزن و افزایش بهره وری می شود و همچنین شارژ باتری با ولتاژ  را برای مشتریان بی ام و فراهم کرده است.مدیریت انرژی هوشمند  و بهینه سازی فعل و انفعال از احتراق داخل موتور  و موتور الکتریکی تابع افزایش برق  را فراهم می کند افزایش قابل توجه قدرت و پویایی و بهره وری از جمله نکات مثبت این سیستم است.

BMW 740Le xDrive iPerformance 2017 1280 1b - بررسی تخصصی بی ام و 740Le مدل 2017  ( BMW 740Le)

موتور احتراقی بنزینی این خودرو  با تکنولوژی توین توربو بهمراه مکمل  پلاگین واقعا یک موتور کارآمد دینامیکی جدید است. توان خروجی موتور در حالت بنزینی  ۱۹۰ کیلو وات / ۲۵۸ اسب بخار  و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر (۲۹۵ پوند فوت) در  (۱۵۵۰ – ۴۴۰۰ دور در دقیقه) است.سیستم موتور الکتریکی بر اساس سیستم یک موتور سنکرون دارای توان فوق العاده بالا با حداکثر خروجی  ۸۳ کیلو وات / ۱۱۳ اسب بخار است.

بی ام و ۷۴۰Le دارای یک گیربکس هشت سرعته یکپارچه استپ ترونیک است.این گیربکس تضمین می کند که در حالت رانندگی فقط  برقی همچنان این خودرو پویایی و عملکرد خود را حفظ کند.توزیع قدرت کاملا بین چرخ های جلو و عقب رعایت می شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۵.۳ ثانیه است.درادامه سرعت این خودرو می تواند تا نهایتا ۱۹۰ کیلومتر برساعت افزایش یابد.بیشترین سرعت این خودرو در حالت خالص الکتریکی ۱۴۰ کیلومتر / ساعت (۸۷ مایل) است.باتری مورد استفاده در این خودرو از نوع باتری لیتیوم یون با ولتاژ بالا دارای ظرفیت ناخالص ۹.۲ کیلووات ساعت و ظرفیت خالص ۷.۴ کیلووات ساعت است گه قابلیت شارژ باتری با ولتاژ بالا  را دارد که شما می توانید از هر پریز برقی این خودرو را شارژ کنید.

در حال حاضر خودرو های سری ۷  از نظر طراحی بر اساس همان چیزی که در سال های ۲۰۱۶  رونمایی شده اند باقی می مانند و بی ام و هیچ دلیلی برای ایجاد تغییرات شدید برای نسخه iPerformance نداشته است  مگر تغیرات محدودی در سیستم روشنایی و چراغ و موارد محدود.از مهمترین موارد جدید در این خودرو می توانید به لیست زیر نگاهی بیاندازید.

  • حالت رانندگی eDrive
  • حالت خالص الکتریکی با فشار یک دکمه
  • چراغهای LED
  • سیستم ناوبری ConnectedDrive
  • شارژ بی سیم
  • سیستم iDrive
  •  تهویه مطبوع
  • تهویه صندلی های فعال
  • ماساژور صندلی
  • سانروف  شیشه ای پانوراما
  • دستیار پارکینگ
  • دستیار رانندگی
  • سیستم دستیار رانندگی  پلاس
  • نمایشگر فراگیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.