معرفی رنو مگان RS مدل 2018 (Renault Megane RS)

می دانید که نسخه RS  در اصل همان مدل اسپرت و ورزشی این خودروست.در نگاه اول به نظر می رسد این خودرو بسیار شبیه مگان GT است اما با دقت در قسمت عقب خودرو متوجه خواهید شد یک سری تغیرات جدید اعمال شده است.وجود اگزوز دوگانه در وسط  همچنین عرض این خودرو افزایش یافته است.البته برای زیبایی بیشتر در سپر و در قسمت کناره های پایین دو سر اگزوز اسپرت  اضافه شده است که مسلما به سیستم اگزوز خودرو متصل نیستند.

این خودرو برخلاف مدل های قبلی خود دارای گلگیرهای برجسته موقت است. هم چون قبل، مهندسان بخشی از مرکز قسمت دیفیوزر شکل در پشت این خودرو را حذف کرده اند تا دو لوله اگزوز را در آن جای دهند. این نمونه اولیه هم چنین به دیسک های ترمز بزرگ تر مجهز شده که به کالیپرهای ترمز برمبو مجهز هستند. برخلاف مگان RS کنونی که اختصاصا در سبک بدنه سه در عرضه می شود، این مدل RS جدید سبک بدنه هاچ بک پنج دری را به عنوان نسخه پایه خواهد داشت چرا که این بار مگان سه در عرضه نمی شود.

2018 renault megane rs spy photo 5 - معرفی رنو مگان RS مدل 2018   (Renault Megane RS)

 در زیر کاپوت خودروی  رنو مگان RS  مدل ۲۰۱۶ از موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژر  با ۴ سیلندر بهره می برد که می توانست ۲۷۱ اسب بخار تولید کند.ام این موتور با تغییر در مشخصاتش و افزایش قدرت آن به ۳۰۰ اسب بخار براحتی می تواند رکورد از دست داده خود را که توسط گلف جی تی آی شکسته شده بود بدست آود .رنو مگان آر اس مدل ۲۰۱۶ توانسته بود  یک دور در پیست نوربررینگ با زمان ۷.۵۷  ثانیه ثبت کند که در سال ۲۰۱۶ ان رکورد مجددا توسط گلف جی تی آی با رکورد ۵۰ . ۷ ثانیه شکسته شد.پس با افزایش ۳۰ اسب بخار به احتمال زیاد این رکورد باید باز پس گرفته شود.مدل جدید  رنو مگان RS از نوع دو محوره است و فقط هم به صورت ۵ درب قرار است وارد بازار شود.  رنو مگان RS  جدید دارای جعبه دنده شش سرعته دستی و یا کلاچ دوگانه EDC است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.