پیش بررسی هوندا CR-V مدل 2018 (Honda CR-V )

 هوندا CR-V در مدل ۲۰۱۸ قرار است یک مدل بزرگتر باشد چه در داخل کابین و چه در ابعاد بیرونی خودرو.مدل ۲۰۱۸ یک مدل هفت صندلی است.هوندا CR-V یکی از مدل های پرفروش خودروسازی  در ایالات متحده است،همانگونه که مشاهده می کنید بدلیل محصور بودن خودرو بدلیل پوشش  ضد جاسوسی نمی توانیم زیاد در مورد طراحی نظر دهیم.

اما طبق اطلاعاتی که ما در مورد این خودرو داریم طراحی بروز شده و دارای چراغهای جلو و چراغهای عقب LED  از نوع L شکل هستند.همچنین در نمای فیس جلو از یک جلو پنجره مشبک با خطوط برجسته و ضخیم افقی برخوردار است. طراحی جدید هوندا CR-V  نیز از ویژگی های عضلانی و حجومی تر برخوردار است.

هوندا CR-V مدل ۲۰۱۸ قرار است از موتور  ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با توان تولید ۱۷۴ اسب بخار (۱۲۹ کیلووات) و ۱۶۲ پوند-فوت (۲۱۹ نیوتن متر) گشتاور بهره خواهد برد که مسلما از قدرت و گشتاور کمتر از  مدل  فعلی  با مشخصات ۲.۳ لیتری چهار سیلندر با ۱۸۵ اسب بخار (۱۳۸ کیلووات) و ۱۸۱ پوند فوت (۲۴۵.۴ نیوتن متر) برخوردار است اما قرار است کاربردی و کم مصرف تر باشد.این خودرو مدل ۴ چرخ متحرک خواهد بود.برای نمایش رسمی این خودرو در سال ۲۰۱۶ انتظاری نداشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.