معرفی خودروی دانگ فنگ SX6 مدل 2017 (Dongfeng SX6)

 دانگ فنگ SX6 به عنوان یکی از محصولات جدید این شرکت در بازار چین رونمایی شد. این خودرو دارای قیمتی در حدود  ۶۹.۹۰۰ یوان در مدل پایه و  ۱۰۲.۹۰۰ یوان به عنوان مدل فول آپشن است.طراحی  دانگ فنگ SX6 شامل یک پنجره با خطوط ضخیم و موازی (افقی) است که علاوه بر برجسته و خشن تر کردن نمای جلو بدلیل روکش کرومش بخوبی در آفتاب می درخشد و نمای خودرو لوکس را برای ما تجسم می کند. دانگ فنگ SX6 در اصل ترکیب جالب بین یک خودروی MPV  د و یک خودروی SUV است .خودرویی با موضع جعبه مانند و عضلانی  واقعا قدرت را بیاد شما می اندازد.اما یک ضعف مشترک در تمامی محصولات چینی وجود دارد و آن هم استفاده از رینگ های بیش از حد کوچکشان است.این امر به نمای خودرو بسیار ضربه زده و اصلا مناسب نیست.در دور و اطراف خودرو و همچنین ابروی مه شکن از نوار های کرومی اسفاده شده که تا حدودی به این خودرو زیبایی هر چه بهتر بخشیده است.

  دانگ فنگ SX6 دارای موتور اول از نوع  ۱.۶ لیتری با توان تولید ۱۱۷ اسب بخار نیرو و همچنین ۱۵۰ نیوتن بر متر گشتاور است. در مدل فول این خودرو نیز جهت افزایش قدرت به موتور  ۲.۰ لیتری  با توان تولید ۱۳۸ اسب بخار و همچنین ۲۰۰ نیوتن بر متر گشتاور مجهز شده است. هر دو موتور به یک گیربکس پنج سرعته دستی و یا  CVT جفت مجهز هستند.

dongfeng sx6 china 9 - معرفی خودروی دانگ فنگ SX6 مدل 2017  (Dongfeng  SX6)

 دانگ فنگ SX6 دارای طول ۴۶۵۰ میلیمتر ،۱۸۲۰ عرض  و ۱۷۹۰ ارتفاع است و همچینن دارای فاصله بین دو محور ۲۷۵۰  میلیمتر  است. دانگ فنگ SX6  از نوع خودروهای هفت صندلی است و دارای  پیکربندی ۲/۲/۳ خواهد بود.فضای داخلی بسیار زیاد و مناسب است و با توجه به این رنج قیمت بخوبی برای رقابت در بازار آماده است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

1 نظر
  1. world cup hockey jerseys می گوید

    That is at the same time good evening hours Derrick Rose’s meniscus pain was reported. Increased by is already as well as each and every for the reason that NBA playoffs technique. At this time it may be Kane’s flip.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.