پیش بررسی خودروی سوبارو XV هیبرید TS مدل 2017 (Subaru XV Hybrid tS)

خریداران خودرو به خوبی شرکت معتبر سوباروی ژاپنی را می شناسند. سوبارو XV هیبرید TS یک خودروی جدید این شرکت ات که می شود گفت چیزی بین سوبارو فورستر و سوبارو لورگ است ولی با یک تفاوت که این خودرو یک نسل هیبرید است.این مدل علاوه بر هیبرید بودن و موتور جدید دارای کیت بدنه STI  و همچنین با یک طراحی  تهاجمی تر است.

این داستان در داخل خودرو نیز وجود دارد ،کابین مجهز شده است به مجموعه ای از بیت های  STI و قطعات جدید که از جمله آنها می توانیم به  صندلی جمع و جور تر  ، تریم نارنجی برای مطابقت و هارمونی بیشتر با نمای خارجی،  فرمان و دسته دنده چرمی  با دوخت دوردیفه اشاره داشت.

در زیر کاپوت این خودروی جذاب از یک موتور ۲.۰ لیتری  به صورت افقی با توان تولیدی ۱۴۸ اسب بخار (۱۱۰ کیلووات) و  گشتاور ۱۴۵ پوند بر  فوت (۱۹۶ نیوتن متر) استفاده می شود.در ضمن با یک موتور الکتریکی یکپارچه جدید در آن بکار رفته است که ظرفیت تولید  ۱۳ اسب بخار (۹ کیلو وات) و ۴۸ پوند بر فوت (۶۵ نانومتر) گشتاور اضافی را برای سوبارو XV هیبرید TS  مدل ۲۰۱۷ دارد.سوبارو ژاپن در حال حاضر اقدام به گرفتن سفارش و ثبت نام این خودرو کرده است .قیمت آن ۳۱.۷۵۰ دلار اعلام شده .

منبع: سوبارو

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.