بررسی دوج چارجر دیتونا مدل 2017 (Dodge Charger Daytona)

دوج چارجر دیتونا برای بار اول در سال ۱۹۶۹ ساخته شده . با طراحی آیرودینامیکی خاص خود و قدرت افسانه ای آن. مدل های جدید دوج چارجر دیتونا با اضافه کردن کارایی بیشترو یک بدنه ی عضله ای چهار درب در شمال امریکا تولید شداستفاده از موتور ۵.۷ لیتری جدید در دوج چارجر دیتونا ۲۰۱۷ بر اساس مدل چارجر R / T با بهبود مصرف موتور و اگزوز با استفاده از یک سیستم القایی هوای سرد سافت و یک فیلتر هوا مخروطی به علاوه کنترل الکترونیکی جدید ۲.۷۵ اینچی سبب عملکرد فعال اگزوز می شود.

Dodge Charger Daytona 2017 1280 0a - بررسی دوج چارجر دیتونا مدل 2017  (Dodge Charger Daytona)

موتور این خودرو از نوع ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری است که دارای خروجی ۳۷۵  اسب بخار  نیرو و گشتاور   ۴۷۵ نیوتن بر متر است.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۶.۴ ثانیه است و می تواند به بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ثانیه دست پیدا کند.

Dodge Charger Daytona 2017 1280 01 - بررسی دوج چارجر دیتونا مدل 2017  (Dodge Charger Daytona)

 لنت های ترمز قوی تر شده ، سه حالت کالیبراسیون ESC  با عملکرد بسیار عالی لاستیک گودیر ایگل F1 برای بهبود شتاب و سرعت استفاده شده است.دوج چارجر دیتونا جدید شامل یک دیفرانسیل عقب با نسبت ۲.۶۲ محور است .

Dodge Charger Daytona 2017 1280 03 - بررسی دوج چارجر دیتونا مدل 2017  (Dodge Charger Daytona)

در قسمت طراحی و ظاهری دوج چارجر دیتونا دارای  رکاب های جانبی جدید ،استفاده از  اسپویلر عقب یک تکه، هود آلومینیومی با طراحی جدید ، استفاده از سقف با رنگ متمایز مشکی رنگ ، و یک فیس با ظاهری جسورانه است.  در زیر این خودرو از رینگ های ۲۰ × ۹ اینچی  سافت  و بسیار سبک وزن  آلومینیومی استفاده شده است.همچنین لاستیک سوار شده بر روی این رینگ ها از برند گودیر  در ابعاد P245 / 45ZR20 تمام فصل است.

Dodge Charger Daytona 2017 1280 08 - بررسی دوج چارجر دیتونا مدل 2017  (Dodge Charger Daytona)

 فضای داخلی دوج چارجر دیتونای جدید توسط روکش چرمی ناپا پوشیده شده است. صندلی از نوع تنظیم شونده برقی در ۱۲ جهت می باشد. کنسول و دسته صندلی دارای جزییات کار شده بیشتری است.بعلاوه پانل های درب و دسته های صندلی از جنس آلومینیوم کربونیت است. حافظه صندلی و فرمان ،چراغ های جلوی (HID) ،کمک پارک عقب از دیگر موارد مهم در داخل کابین این خودرو هستند.این خودرو دارای قیمتی در حدود ۳۹،۸۹۰ دلار در آمریکا بفروش خواهد رسید.

 

1 نظر
  1. امیرحسین کله می گوید

    با این حجم موتور چطور شتابش ۶ ثانیس باید کمتر باشه به نظرم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.