معرفی آئودی A1 مدل 2018 (Audi A1)

نسل بعدی آئودی A1 مدل ۲۰۱۸ خودرویی  مجلل و ایمن تر خواهد بود.این سری از خودروی آئودی A1 در اصل نسل دوم از این خودرو می باشد. آئودی A1 مدل ۲۰۱۸ بیشتر تمرکز خود را بر طراحی بروز این خودرو متمرکز کرده است.این خودرو مسلما با رقبایی همچون فولکس‌واگن polo،فورد فیستا ،مینی کوپر، DS 3 باید دست و پنجه نرم کند. آئودی A1 در کلاس خودرو های سوپر مینی قرار دارد.

آئودی A1 2018 4 - معرفی آئودی A1 مدل 2018  (Audi A1)

با توجه به  گزارش سایت خودرویی  اکسپرس  آئودی A1 جدید از معماری جدیدبهره مند شده است که همین معماری جدید سبب شده است  که فاصله ی دو محور  آئودی A1 به مقدار ۹۰MM (به ۲۵۶۰mm)  افزایش یابد این در حالی است که ظرفیت صندوق خودرو در حدود ۳۰۰ لیتر افزایش فضا داشته است.

 آئودی A1 2018 3 - معرفی آئودی A1 مدل 2018  (Audi A1)

  آئودی A1 جدید علاوه بر استفاده از پلتفرم جدید با نام MQB  در بخش طراحی از یک جلو پنجره مشبک شش ضلعی در کنار چراغهای جلو واضح تر با دی لایت باز طراحی شده سبب ایجاد یک طراحی کاملا متمایز  می شود.در داخل   آئودی A1 آخرین فن آوری و سیستم های سرگرمی ، از  جمله  صفحه  نمایش  ۱۲.۳ اینچی  است که با برنامه های بروز اپل CarPlay و Android Auto همراه شده است.

در زیر کاپوت خودروی  آئودی A1 مدل ۲۰۱۸ از یک موتور  ۱.۰ لیتری سه سیلندر بنزینی توربو و یا موتور جدید  ۱.۵ لیتری با نام EA211   که از نوع TSI چهار سیلندر بنزینی توربو است استفاده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.