لکسوس LC 500 مدل 2017 با طراحی پر از لبه های تیز آماده برای مسابقات در ژاپن (Sharp-edged Lexus LC 500)

سری سوپر GT مسابقات خودرو در کشور ژاپن پر است از  اتومبیل های مسابقه ای خاص و سوپر اسپرت که همگی به دنبال قهرمانی و ارز اندام هستند. و لکسوس هم بی شک در حال آماده کردن لکسوس LC 500 با طراحی فوق حجومی و سرعتیش برای فصل آینده است.

2017 lexus lc500 gt500 - لکسوس LC 500 مدل 2017 با طراحی پر از  لبه های تیز  آماده برای مسابقات در ژاپن    (Sharp-edged Lexus LC 500)

این  کوپه اسپرت لوکس را همانگونه که مشاهده می کنید بدون هیچ گونه منحنی است، لبه های تیز . سپر بزرگ پر از عود  ، باله عقب بزرگ همگی باعث می شود ما احساس کنیم که این خودرو همانند سربازان رم باستان آماده شده است برای یک رزم.التبه این چنین هم است.

2017 lexus lc500 gt500 2 - لکسوس LC 500 مدل 2017 با طراحی پر از  لبه های تیز  آماده برای مسابقات در ژاپن    (Sharp-edged Lexus LC 500)

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۱۷  برای این سری مسابقات با یک موتور  ۴۶۷ اسب بخاری (۳۴۸ کیلووات)  با حجم ۵.۰ لیتری ۸ سیلندری  و  با استفاده از یک توربوشارژ در کنار گیربکس  ۱۰ اتوماتیک می آید که این مسابقات را به چالش بکشد.البته احتمال استفاده از موتور ها و گیربکس های دیگر با توجه به کلاس مختلف نیز می باشد.پرچمدار کوپه ی  برای اولین بار در ماه سپتامبر برای تست و  آزمون وارد پیست می شود.اروندپلاک شما را به دیدن تصاویر زیبای این سوپر اسپرت دعوت می کند.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.