دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد

شرکت خودروسازی دبلیو موتورز (W Motors) از خاور میانه به مونتری کالیفرنیا آمده تا فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز کند.برای مشاهده‌ی ابرخودروهای دبلیو موتورز لزومی برای سفر به خاورمیانه وجود ندارد. دبلیو موتورز برای دومین بار در نمایشگاه Monterey Car Week شرکت می‌کند و این بار خودروی فنیر سوپراسپرت (Fenyr Supersport) را با خود به همراه خواهد داشت. این نخسین حضور این خودرو در خاک آمریکا خواهد بود. این خودروساز سال گذشته با خودروی لایکان هایپراسپرت (Lykan Hypersport) نیز در این نمایشگاه شرکت کرده است.

W MOTORS 4 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد

این خودرو در نمایشگاه خودروی دوبی در نوامبر سال گذشته با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۴ لیتری توربوشارژ با شاسی آلومینیمی و بدنه‌ی کربنی به نمایش در‌آمد. این خودرو توسط تیونر مطرح روف (Ruf) تقویت شده که قدرتی معادل ۹۰۰ اسب بخار تولید می‌کند و از یک جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوکلاچه بهره می‌برد که این خودرو را قادر می‌سازد در مدت ۲.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و به حداکثر سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

W MOTORS 7 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد

W MOTORS 6 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ بردسالانه ۲۵ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. که این خودرو را به گزینه‌ای بسیار کمیاب و نادر تبدیل می‌کند. اولین محصول این خودروساز با قدرتی معدل ۷۸۰ اسب بخار تولید شد و به تعداد ۷ دستگاه از آن ساخته شد که کمیاب بودن آن منجر به قیمتی برابر ۳.۴ میلیون دلار برای این خودرو شده است.

W MOTORS 8 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد

W MOTORS 1 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد

شرکت دبلیو موتورز لقب اولین تولید کننده خودروهای سوپراسپرت در خاورمیانه را یدک می‌کشد که در سال ۲۰۱۲ با سرمایه گذاری چند شرکت فعال در عرصه‌ی تیونینگ و یک بانک خصوصی، در لبنان و شهر بیروت تاسیس شده است. اما مدتی بعد مقر اصلی دبلیو موتورز به شهر دبی منتقل شد. این شرکت در حال حاضر با کمک شرکای خود اعم از تیونر معروف پورشه، روف اتومبیل، استودیوی تورین و دانشگاه توکیو اقدام به طراحی، تامین قطعات و تولید خودرو‌های خود می‌کند.

W MOTORS 5 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد W MOTORS 3 - دبلیو موتورز سوپراسپرت فنیر را به رویداد خودرو مونتری می‌ برد

منبع: CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.