میتسوبیشی لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی به ایران آمدند

شرکت آرین‌موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران مدتی قبل عرضه مدل فیس‌لیفت و جدید لنسر را با پیشرانه ۱۸۰۰ سی‌سی فول آپشن آغاز کرد و هفته گذشته نیز بعد از مدتی غیبت مدل ۱۶۰۰ لنسر با قیمت ۱۰۴.۵ میلیون توما نبه سبد محصولات آرین‌موتور بازگشت.این در حالی است که هم‌اکنون لنسر ۱۸۰۰ با قیمت ۱۲۷.۸ میلیون‌تومان رقبایی در بازه قیمتی فراتر از ۱۳۰ میلیون‌تومان و بعضا تا ۱۴۰ میلیون‌تومان دارد که از نظر مشخصات فنی و امکانات در سطح پایین‌ترین از این خودرو قرار دارد و در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون‌تومان نیز مدل جدید لنسر ۱۶۰۰ تیپ ۲ با پیشرانه قدرتمند و امکانات قابل توجه قیمتی رقابتی دارد و به خصوص شرایط را برای انتخاب یک خودرو ژاپنی فراهم می‌کند.

میتسوبیشی لنســـر‌ 1 - میتسوبیشی لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی به ایران آمدند

میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ تیپ ۴ از پیشرانه ۱۴۰ اسب‌بخاری با حداکثر گشتاور ۱۷۶نیوتن‌متر بهره می‌برد و انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو صورت می‌گیرد. این خودرو با بهره‌گیری از پدل‌شیفتر‌های آلومینیومی در پشت فرمان که در زمره خاص‌ترین آپشن‌های این خودرو قرار دارد، همچنین امکان تعویض دنده به صورت ۶ سرعته دستی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. لنسر ۱۸۰۰ با توجه به مخزن سوخت ۵۹ لیتری در سیکل ترکیبی ۶.۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند که در مقایسه با رقبایی همچون الانترا‌، سراتو و کرولا حدود یک لیتر مصرف کمتر را نشان می‌دهد.مصرف سوخت این مدل در جاده ۵.۵ لیتر و در شهر ۸.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. این سدان ۱.۳ تنی صفر تا ۱۰۰کیلومتر را طی ۱۱.۵ ثانیه طی می‌کند.

در بخش ایمنی لنسر ۱۸۰۰ در جلو و عقب از ترمز دیسکی بهره می‌برد و به تکنولوژی‌هایی نظیر ترمز ضد‌قفل ABS‌، کنترل فعال پایداری ASC‌، کنترل کشش TCL‌، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و ترمز کمکی BA مجهز است. ۷ کیسه هوای ایمنی شامل ۲عدد ایربگ جلو دو‌مرحله‌ای‌ راننده و سرنشین جلو، ۲عدد ایربگ جانبی، ۲عدد ایربگ پرده‌ای و یک عدد ایربگ زانویی راننده نیز مکمل تجهیزات ایمنی لنسر ۱۸۰۰ تیپ ۴ هستند. فرمان الکتریکی EPS لنسر با حداقل شعاع گردش ۵ متر ضمن همراهی راننده در فرمان‌دهی دقیق‌، قدرت مانور بالایی را به این خودرو می‌دهد. سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون در جلو و چند‌اتصاله در عقب نیز ضمن جذب حداکثری ضربات وارده در موانع‌، رانندگی اسپرتی را در مانورها به ارمغان می‌آورد.

در بخش تجهیزات رفاهی لنسر ۱۸۰۰ به سیستم تهویه اتوماتیک‌، آینه وسط روز و شب‌، برف‌پاک‌کن و شیشه‌شوی مجهز به سنسور باران‌، سنسور عقب و دوربین دید عقب‌، کروز کنترل‌، سانروف‌، آینه‌های برقی جانبی مجهز به گرم‌کن و ورود بدون سوئیچ مجهز است. در بخش مولتی‌مدیا این مدل از یک نمایشگر با ۴ بلند‌گو و ۲ تیوتر بهره می‌برد و سیستم صوتی و بلوتوث برای مکالمات تلفنی از روی فرمان قابل کنترل هستند.

چراغ‌های جلو زنون در لنسر ۱۸۰۰ با استفاده از تکنولوژی AFS همراه با گردش فرمان مسیر را روشن می‌کنند و به تنظیم اتوماتیک ارتفاع و شوینده نیز تجهیز شده‌اند. لنسر ۱۸۰۰ تیپ ۴ همچنین برای تکمیل عملکرد اسپرت سیستم تعلیق به تایر‌های ۲۱۵/۴۵R18 با رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید مجهز شده است.

قیمت لنسر ۱۸۰۰ تیپ ۴ در شرایط فروش نقدی ۱۲۷.۸ میلیون‌تومان تعیین شده ‌که در شرایط مشارکتی با موعد تحویل ۱۲۰ روزه با سود مشارکت ۳۰‌ درصد عرضه می‌شود. متقاضیان خرید نقدی این خودرو نیز می‌توانند این مدل را طی ۴۵ روز کاری تحویل بگیرند و در ازای ۶۰ میلیون‌تومان پیش‌پرداخت ۲۱درصد سود مشارکت دریافت کنند. خرید اقساطی این سدان شهری نیز با پیش‌پرداخت ۵۲ میلیون‌تومان و پرداخت مابقی مبلغ طی ۱۲ قسط ۵.۳ میلیون‌تومانی بدون بهره امکان‌پذیر است. برای کاهش میزان اقساط نیز مشتریان می‌توانند با همان پیش‌پرداخت ۵۲ میلیون‌تومانی مابقی قیمت خودرو را طی ۲۴ قسط ۲.۹۵ میلیون‌تومانی با بهره ۱۴ درصد بپردازند.نزدیک‌ترین رقیب لنسر ۱۸۰۰ یعنی کیا سراتو از سوی اطلس‌خودرو با قیمت نقدی ۱۳۵میلیون‌تومان به فروش می‌رسد و ایرتویا نیز کرولا XLI مدل ۲۰۱۶ را با قیمت ۱۳۲.۹ میلیون‌تومان به مشتریان عرضه می‌کند.

92w5oilvs0q93nvjqno - میتسوبیشی لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی به ایران آمدند

لنسر ۱۶۰۰ تیپ ۲

میتسوبیشی لنسر ۱۶۰۰ تیپ ۲ جدیدترین محصول در سبد آرین‌موتور است که از پیشرانه ۱.۶ لیتری با حداکثر توان ۱۱۷ اسب بخار بهره می‌برد و برای انتقال قدرت به محور جلو به یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این مدل با توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی اختصاصی زمان‌بندی سوپا‌پ‌های میتسوبیشی (MIVEC) در سیکل ترکیبی تنها ۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند و با توجه به ظرفیت ۵۹ لیتری مخزن سوخت با یک باک پر می‌تواند مسافتی حدود ۸۵۰ کیلومتر را طی کند که در مقایسه با رقبا عدد قابل توجهی است. لنسر ۱۶۰۰ با وزن ۱۲۷۵ کیلوگرم شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۳ ثانیه‌ای دارد  که نسبت به دیگر رقبا در این بازه قیمتی عدد رقابتی و قابل توجهی است.

این خودرو در بخش ایمنی به ترمز کمکی BA‌، ترمز ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD مجهز شده است و برای تکمیل این فهرست از ۲ کیسه‌هوا نیز بهره می‌برد. از جمله امکانات رفاهی این مدل می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک‌، آینه وسط روز و شب‌، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان‌، داشبورد با طرح مشکی پیانویی‌، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و سانروف اشاره کرد. چراغ‌های جلو این خودرو ‌هالوژنی هستند و متناسب با میزان نور محیط به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می‌شوند.سیستم صوتی این مدل نیز با ورودی AUX‌، قابلیت پخش MP3 و CD را از طریق ۶ بلندگو فراهم می‌کند. رینگ آلومینیومی نصب شده روی تایر‌های ۲۰۵/۵۵R16 با طرح جدید ارائه می‌شوند و مانند مدل ۱۸۰۰ تیپ۴ این مدل نیز به باله عقب مجهز شده است. پرژکتورهای جلو و راهنما روی آینه‌های جانبی نیز دیگر آپشن‌های لنسر ۱۶۰۰ تیپ ۲ است.

لنسر ۱۶۰۰ تیپ ۲ هم‌اکنون با قیمت نقدی ۱۰۴.۵ میلیون‌تومان حدود ۶ میلیون‌تومان ارزان‌تر از نزدیک‌ترین رقیب هموطنش یعنی تویوتا یاریس سدان به فروش می‌رسد و طی ۱۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.