احتمال تولید ب‌ام‌و سری 7 کوپه در سال 2019

طبق خبرهایی که از طرف شخصی آشنا با برنامه‌های کمپانی ب‌ام‌و منتشر شده، برند باواریایی در حال کار روی نسخه‌ی اسپورت و دو درب ب‌ام‌و سری ۷ بوده و شاید در سال ۲۰۱۹ این خودرو را عرضه نماید.

ب‌ام‌و سری 7 کوپه 2 - احتمال تولید ب‌ام‌و سری 7 کوپه در سال 2019
در ایالات‌متحده فروش سری ۷ علیرغم اینکه پرچم‌دار لوکس ب‌ام‌و بوده و در سطح مرسدس S کلاس قرار دارد کاهش یافته است. سال آینده حتی می‌تواند برای این برند سخت‌تر نیز باشد چرا که آئودی پرچم‌دار خودران یعنی A8 را معرفی خواهد کرد و ب‌ام‌و باید چیز جدیدی رو کند تا اوضاع کمی تغییر نماید.

ب‌ام‌و سری 7 کوپه 3 - احتمال تولید ب‌ام‌و سری 7 کوپه در سال 2019
Juergen Pieper تحلیل‌گر خودرو دراین‌باره می‌گوید:

ب‌ام‌و سری ۷ حس پیروزی و رضایت مرسدس S کلاس را ندارد، این همان چیزی است که آئودی نیز دنبالش می‌گردد.

به نظر می‌رسد که فروش کمتر سری ۷ به وجود پیشرفت‌های تکنولوژیک کمتر و شاید مهم‌تر از آن طراحی خسته‌کننده مربوط باشد. به علاوه سری ۷ نسخه‌های متعدد S کلاس نظیر کوپه، کانورتیبل و مایباخ را ندارد.

ب‌ام‌و سری 7 کوپه 4 - احتمال تولید ب‌ام‌و سری 7 کوپه در سال 2019
آن‌طوری که توسط اتونیوز گزارش شده، آئودی A8 جدید با سیستم‌های پیشرفته‌ی خودران بازی را در دست خواهد گرفت. طبق گفته‌های آئودی، راننده‌ها قادر خواهند بود تا هر کاری را به خودرو واگذار کرده و دست خود را از روی فرمان بردارند.
ب‌ام‌و سری 7 کوپه 5 - احتمال تولید ب‌ام‌و سری 7 کوپه در سال 2019
یک تحلیل‌گر می‌گوید که:

A8 جدید به‌طور معنی‌داری از مدل کنونی متفاوت خواهد بود. این انتظار را داشته باشید که با عرضه‌ی A8 فروش سری ۷ باز هم کاهش پیدا کند.

شاید ب‌ام‌و پس از عرضه‌ی نسخه‌ی کوپه‌ی سری ۷ به فکر تولید نسخه‌ای لوکس‌تر برای رقابت با مایباخ نیز باشد. تا آن زمان باید صبر کرد…

ب‌ام‌و سری 7 کوپه 1 - احتمال تولید ب‌ام‌و سری 7 کوپه در سال 2019
منبع: carscoops

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.