پورشه پانامرا 4 E-Hybrid مدل 2017 (Porsche Panamera 4 E-Hybrid )

پورشه در حال تولید نسل دوم پانامرا تحت عنوان پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid برای سال ۲۰۱۷ است.در واقع این نسخه از پورشه پانامرا یک مدل ترکیبی با استفاده از یک پلاگین هیبریدی ساخته شده از یک موتور ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر و توربوشارژر دوقلو است که دارای یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه ، یک موتور الکتریکی و یک باتری لیتیومی ۱۴.۱ کیلووات ساعتی یونی می باشد.این موتور می تواند خروجی ۴۶۲ اسب بخار و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور تولید و این نیرو را به ۴ چرخ منتقل کند.

porsche panamera e hybrid 2 653 - پورشه پانامرا 4 E-Hybrid مدل 2017   (Porsche Panamera 4 E-Hybrid )

Panamera می ۴ E-ترکیبی بازدید ۶۲ مایل در ساعت از توقف در ۴.۶ ثانیه، و آن را به یک سرعت بالا از ۱۷۲ مایل در ساعت است. روش دیگر، می توانید در برق به تنهایی در سرعت های تا ۸۶ مایل در ساعت رانندگی تا ۳۱ مایل است.

porsche panamera e hybrid 4 653 - پورشه پانامرا 4 E-Hybrid مدل 2017   (Porsche Panamera 4 E-Hybrid )

شارژ کردن کامل باتری  پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid فقط ۵.۸ ساعت طول می کشد .البته شارژی مخصوص برای خودرو در دسترس است که زمان شارژ رت به ۳.۶ ساعت کاهش می دهد. از نظر طراحی پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid مدل ۲۰۱۷ شبیه به مدل بنزینی این خودرو است و تنها در مورد  اگزوز خاص،نمادهای خودروی سبز در هر دو درب و صفحه نمایش مخصوص نمایش اطلاعات هیبریدی به این خودرو اضافه شده است.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.