جیپ رانگلر 6×6 خودرویی عصبانی برای عاشقان آفرود

نسخه شش چرخ اصلاح شده جیپ رانگلر با یک چهره خشن و کاملا عصبانی  که  برای بار اول در نمایشگاه خودروی چنگدو جین رونمایی شد با نام جیپ رانگلر ۶×۶ وارد بازار شد.شرکتی که این بروز رسانی را انجام داده است G. Patton نام دارد.

g patton tomahawk jeep wrangler hero - جیپ رانگلر 6×6 خودرویی عصبانی برای عاشقان آفرود

جلو پنجره مشبک جلو دوباره طراحی شده در کنار چراغهای جلو جدید به شکل اخم کرده  و اضافه شدن ضربه گیر با وینچ یکپارچه به جلوی خودرو از مهم های بروز رسانی ظاهری خودرو هستند.رینگ های  آلیاژی ۱۷ اینچی مجهز به لاستیک ۳۵ اینچ میکی تامپسون واقعا در نوع خود شاهکار خشونت در خودرو است.

g patton tomahawk jeep wrangler rear - جیپ رانگلر 6×6 خودرویی عصبانی برای عاشقان آفرود

به جیپ رانگلر ۶×۶ یک اکس اضافه شده است که سبب دو محور شدن عقب خودرو شده است. اینکار را با حذف ستون C و اضافه شدن کابین  و محفظه‌ای مخصوص انجام داده اند.موتور این خودرو از نوع  ۳.۶ لیتری سوپر شارژر  و  ۶ سیندر است اما اطلاعاتی از آن در دسترس نمی باشد.قیمت این خودرو ۵۵۶،۰۰۰ دلار تخمین ضده شده است.

منبع : caradvice

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

2 نظرات
  1. شریف می گوید

    سلام چرا نرخ دلار بازار ازاد را در جدول محاسبه هزینه ترخیص خودرو با پلاک ملی لحاظ نمی کنید ، الان نرخ ارز مرجع حدود ۳۱۳۵ تومان، لطفا جداول خود را به روز رسانی کنید، ممنونم از کانال خوبتان

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام شریف جان ممنون اطلاع دادید.بله بروز کردیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.