آئودی TT کوپه S لاین مدل 2017 (AudiTT Coupe S line)

آئودی TT کوپه S لاین شامل بروز رسانی های قابل  توجه در نمای خارجی و داخلی است . آئودی TT همواره همه را مجذوب قدرت خود کرده است که با طراحی اسپرت خود و بروز شده آمده است تا چشم ها را به خود خیره کند.تیغه سینگل فریم در جلو پنجره خودرو ، آینه بیرونی و اضافه شدن باله عقب جدید در کنار  دیفیوزر مشکی تمامی بروز رسانی های این خودرو در قسمت خارجی آن است.

Audi TT Coupe S line competition 2017 1280 05 - آئودی TT کوپه S لاین مدل 2017 (AudiTT Coupe S line)

سیستم تعلیق اسپرت با قابلیت تنظیم دمپر ها برای کنترل میزان ارتفاع و بخصوص سفتی در آئودی TT کوپه S لاین بکار برده شده است که موجب کاهش ارتفاع ۴.۰ اینچی این خودرو شده است.با این سیستم شما از داخل کابین خودرو قادر هستید با انتخاب حالت های مختلف رانندگی ارتفاع را نیز تنظیم کنید.

Audi TT Coupe S line competition 2017 1280 01 - آئودی TT کوپه S لاین مدل 2017 (AudiTT Coupe S line)

رینگ های بروز شده ی ۱۹ اینچی مجهز به لاستیک وفرسزد ۲۴۵/۳۵ است. در پشت چرخ بخوبی تمایز کالیپر ترمز قرمز رنگ را مشاهده می کنید.همچنین مدل ۲۰۱۷ این خودرو دارای رنگ بندی های جدید  سفید، خاکستری نانو  ، قرمز تانگو و رنگ جدید آبی  TT می باشد.

Audi TT Coupe S line competition 2017 1280 02 - آئودی TT کوپه S لاین مدل 2017 (AudiTT Coupe S line)

در داخل کابین راننده از صندلی های با آرم S و طرح اسپرت استفاده شده است.این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم پنوماتیکی هستند .در کنار اینها قابلیت تنظیم گودی کمر به صورت الکتریکی در دسترس است.فرمان اسپرت چرمی با طراحی جدید است. صندلی و دسته های صندلی درب از جنس چرم و آلکانترا است که در صورت در خواست مشتری می تواند بجای آن از صندلی و دسته های صندلی درب از جنس چرم Nappa استفاده کند.دوخت دورنگه صندلی،دستگیره های آلومینیومی،دریچه های هوا کرومی،حاشیه های اطراف کنسول وسط کرومی،داشبورد از جنس فوم مجهز به تشک بادی با یک ساختار لانه زنبوری از دیگر بروز رسنی ها در داخل کابین آئودی TT کوپه S لاین مدل ۲۰۱۷ است.

Audi TT Coupe S line competition 2017 1280 04 - آئودی TT کوپه S لاین مدل 2017 (AudiTT Coupe S line)

.آئودی TT کوپه S لاین دارای موتور ۲۳۰ اسب بخار از نوع TFSI و ۲.۰ لیتری است که نیروی خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک اس ترونیک به محور جلو منتقل می کند.قیمت این خودرو در حدود ۴۱.۰۰۰ یورو در نظر گرفته شده است .

 Audi TT Coupe S line competition 2017 1280 06 - آئودی TT کوپه S لاین مدل 2017 (AudiTT Coupe S line)
  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.