خودروی هوشمند برقی اسمارت فورتو 2017 با محدوده 160 کیلومتر ( Smart ForTwo Electric Drive)

اسمارت فورتو جدید با قابلیت شارژ شدن در بازه زمانی فقط  ۲.۵ ساعت یعنی چیزی بیش از دوبرابر سرعت نسبت به سایر خودرو های برقی رونمایی شد.

2017 smart fortwo electric drive 1 - خودروی هوشمند برقی اسمارت فورتو 2017 با محدوده 160 کیلومتر  ( Smart ForTwo Electric Drive)

خودروی برقی اسمارت فورتو الکتریکی دارای خروجی ۸۰ اسب بخار و ۱۱۸ پوند فوت گشتاور و محدوده رانندگی برآورد شده ی حدودا  ۹۹ مایل (۱۶۰ کیلومتر) است. نسل فعلی اسمارت فورتو دارای خروجی  ۷۴ اسب بخار، ۹۶ پوند گشتاور است و محدوده حرکت آن با یک شارژ ۷۵ مایل است که در این مدل ۲۴ مایل به آن اضافه شده است.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۱۱.۴ ثانیه و دارای بیشترین سرعت ۱۳۱ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

2017 smart fortwo electric drive 7 - خودروی هوشمند برقی اسمارت فورتو 2017 با محدوده 160 کیلومتر  ( Smart ForTwo Electric Drive)

یک گام بزرگ در جهت بهبود زمان شارژ خودرو ها در جهان شاید همین اسمارت فورتو برداشته است.خودرویی که در مقایسه با زمان های ۵.۵ ساعت زمان تا شارژ در سایر خودرو ها به زمان بسیار مناسب و عالی ۲.۵ ساعت کاهش داده است.

2017 smart fortwo electric drive 14 - خودروی هوشمند برقی اسمارت فورتو 2017 با محدوده 160 کیلومتر  ( Smart ForTwo Electric Drive)

اسمارت فورتو الکتریکی دارای ویژگی های نظیر استفاده از برنامه هوشمند است که به شما اجازه می دهد تا اطلاعات شارژ، کنترل هوای مطبوع و شارژ هوشمند را بخوبی کنترل کنید. به علاوه، شما می توانید با اپلیکیشن متصل به خودرو در موبایل از راه دور وضعیت خودروی خود را پک کنید.

گالری تصاویر  اسمارت فورتو الکتریکی مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.