کیا سول مدل 2017 با کاهش قیمت 1000 دلاری (Kia Soul pricing and specs)

کیا سول در مدل ۲۰۱۷ قیمت گذاری شد و مشخصات آن در بروز رسانی سال ۲۰۱۷ منتشر شد.کیا سول جدید دارای قیمت کاهشی ۲۴،۹۹۰ در مدل تک محور خواهد بود که در سال ۲۰۱۶ دارای قیمتی معادل ۲۶.۹۹۰ دلار بود. بروز رسانی های این خودرو هر چند ناچیز اما شامل جلو پنجره جدید ، سپر جلو جدید، دریچه های هوای جدید، چراغ های مه شکن جدید، رفلکتورها و طراحی رینگ آلیاژ جدید  است.

2017 kia soul 01 - کیا سول مدل 2017 با کاهش قیمت 1000 دلاری  (Kia Soul pricing and specs)
این خودرو در قسمت جلو و در بخش سپر های عقب باز طراحی شده است . با دقتی بیشتر متوجه چراغ های جلوی HID و دی لایت های  LED جدید  می شویم.در بخش عقبی نیز وجود چراغ های عقب جدید مورد توجه است.این بروز رسانی ها را بخوبی در تصاویر می توانید مشاهد کنید.در نمای کناری سپر های کمی به داخل کشیده شده اند همچنین رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی  نیز جدید و بروز شده اند.
2017 kia soul 02 - کیا سول مدل 2017 با کاهش قیمت 1000 دلاری  (Kia Soul pricing and specs)
در داخل کابین قرار است از دو تریم جدید قهوه ای روشن و تیره ی مشکی بهرمند شود.استفاده از صندلی های جدید با دوخت پارچه ای ،فرمان جدید با کنترل های سر خود، صفحه نمایش ۵.۰ اینچی جدید از این بروز رانی های ظاهری است.
2017 kia soul 05 - کیا سول مدل 2017 با کاهش قیمت 1000 دلاری  (Kia Soul pricing and specs)
در زیر کاپوت کیا سول مدل ۲۰۱۷ موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ  و  چهار سیلندر  با توان تولید قدرت  ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و گشتاور ۲۶۵ نیوتن   (۱۹۵ پوند-فوت) بر متر قرار دارد.البته موتور دومی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که از نوع آسپیره ۲.۰ لیتری است .

جایگاه و رقبای کیا سول مدل ۲۰۱۷

Competitors Kia Soul 2017  - کیا سول مدل 2017 با کاهش قیمت 1000 دلاری  (Kia Soul pricing and specs)

 

گالری تصاویر کیا سول مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.