لینکلن MKZ مدل 2017 با موتور 3.0 لیتری و ۴۰۰ اسب بخار نیرو (Lincoln MKZ)

لینکلن MKZ در اصل قدرتمندترین خودروی تاریخ لینکلن است که با داشتن موتور ۴۰۰ اسب بخاری می تواند براحتبی همرده های خود را به چالش بکشد.طراحی  و چهره‌ای نونوار شده و زبان طراحی جدید، یک پله بالاتر رفته و در کلاس خودروهای لوکس جای می‌گیرد و برند لینکلن را نیز همراه با خود به بالا می‌کشد. در واقع لینکلن می‌خواهد با چنین مدلی، فاصله خود را با محصولات فورد بیشتر و تمایز بهتری ایجاد نماید.لینکلن MKZ مدل ۲۰۱۷، چیزهای جدید زیادی برای ارائه دارد. چهره فیس‌لیفت شده آن یادآور مدل کانسپت کانتیننتال است. البته این شباهت بیشتر در بخش جلوپنجره مشبک و چراغ‌های LED دیده می‌شود و خبری از خطوط روی بدنه و عضلات تنومند آن نیست.

2017 Lincoln MKZ 3.0T AWD 103 876x535 - لینکلن MKZ مدل 2017 با موتور 3.0 لیتری و ۴۰۰ اسب بخار نیرو  (Lincoln MKZ)

 در داخل کابین، طراحان تعدادی از کلیدها و دکمه‌های فیزیکی را جایگزین سیستم لمسی لغزنده قبلی کرده‌اند. سیستم رابط کاربری نیز به نسل سوم ارتقا یافته است و دیگر دردسرها و پیچیدگی سابق را ندارد. یک سقف باز شونده پانورامیک هم به عنوان بزرگ‌ترین سانروف بر روی خودروهای سواری سبک، در این MKZ به چشم می‌خورد. تزئینات فیبر کربنی، آبنوس، چرم، صندلی‌های قابل تنظیم چند وضعیتی، سیستم صوتی با ۱۴ تا ۲۰ اسپیکر و پدال‌های آلومینیومی نیز جلب توجه خواهند کرد.

2017 Lincoln MKZ 3.0T AWD 106 876x535 - لینکلن MKZ مدل 2017 با موتور 3.0 لیتری و ۴۰۰ اسب بخار نیرو  (Lincoln MKZ)

رقیبان مهم  لینکلن MKZ را در سال ۲۰۱۷ می توان  آئودی A4، بی ام و سری ۳، بی ام و   سری ۴  گران کوپه دانست.خودرویی با مشخصات موتور جلو، ۴ چرخمحرک، ظرفیت حمل ۵ سرنشین و در دسته سدان ها  ۴ درب است که دارای قیمت ۵۹،۹۷۵ دلار است.

2017 Lincoln MKZ 3.0T AWD 139 876x535 - لینکلن MKZ مدل 2017 با موتور 3.0 لیتری و ۴۰۰ اسب بخار نیرو  (Lincoln MKZ)

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.