معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

اسکودا اکتاویا در مدل جدید از طراحی بروز شده بخصوص در قسمت عقب بهره می برد.البته در قسمت های مختلف شامل بروز رسانی هایی شده است که از جمله آنها باید به سیستم سرگرمی و همچنین تجهیزات جدید اشاره داست.اسکودا اکتاویا همواره در کلاس خود جزو بهترین ها بوده و پرفروش ترین مدل این خودروساز چکی می باشد. اسکودا اکتاویا از سال ۱۹۹۶  به مدت ۲۰ سال به فروش بیش بیشماری در سراسر جهان دست یافته از این رو شرکت اسکودا سعی کرده تا با بروز رسانی های خود سعی در حفظ این روند کند.

Skoda Octavia 2017 1280 04 - معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

طراحی جدید بخصوص در فیس جلو شامل خطوط ساده شده و دارای دو چراغهای جلوی دوگانه شده است که طراحی کریستالی را دارند.این چراغ ها دارای تکنولوژی LED هستند.در کل طراحی فیس جلو بگونه است که خودرو را عریض تر و البته قوی تر نشان می دهد.

Skoda Octavia 2017 1280 02 - معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

فضای داخلی خودرو افزایش یافته و سرنشینان فضای بیشتری را در اختیار دارند.این افزایش فضا شامل افزایش ۱۷۸۲ میلی متری فضای داخلی و افزایش ۷۳ میلی متری فضای قرار گیری پاها یا به اصطلاح لگ روم است.

Skoda Octavia 2017 1280 05 - معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

تجدید نظر در سیستم های سرگرمی اسکودا اکتاویا  شامل بروز رسانی های سیستم های ناوبری آموندسن و کلمبوس ،اضافه شدن نمایش گر های خازنی در شیشه خودروست که به لمس نور پاسخ می دهند.سیستم ناوبری کلمبوس در حال حاضر دارای یک صفحه نمایش ۹.۲ اینچی ،سیستم  WLAN، LTE و غیر است تا بتوانید همیشه با سرعت بالا به اینترنت متصل باشید.در کنار همه ی این موارد گفته شده اسکودا اکتاویا به سیستم G-TEC نیز مجهز شده است.

Skoda Octavia 2017 1280 01 - معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

در مدل سال ۲۰۱۷ این خودرو علاوه بر موارد گفته شده رفاهی امکانات ایمنی نظیر دستیار تریلر ،سیستم تشخیص عابر پیاده ،دستیار پارکینگ،سیستم تشخیص نقطه کور ،هشدار خروج از خط،دروبین و رادار عقب و قابلیت نمای ۳۶۰ به این خودرو اضافه شده است.

Skoda Octavia 2017 1280 04 - معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

اسکودا اکتاویا دارای پنج موتور TSI و چهار TDI که دارای حجم های موتور در محدوده ۱.۰-۲.۰ لیتر است که دارای خروجی ها در محدوده ۶۳ کیلو وات (۸۴ اسب بخار) تا ۱۳۵ کیلو وات (۱۸۴ اسب بخار) است .این قدرت را توسط گیربکس DSG با شش یا هفت دنده دستی به چرخ ها منتقل می کند که نوع محور خودرو بسته به مدل خریداری شده تک محور یا چهار چرخ محرک است.

Skoda Octavia 2017 1280 02 - معرفی خودروی اسکودا اکتاویا مدل 2017 (Skoda Octavia)

اسکودا اکتاویا به سیستم کنترل دینامیک شاسی (DCC) مجهز شده است که این خودرو را  قادر می سازد تا بتواند در مواقع مورد نظر به صورت اتوماتیک به تنظیم فرمان و ویژگی های میرایی بپردازد.رینگ های مورد استفاده در آن از نوع آلیاژی ۱۶ تا ۱۸ اینچی است.َ

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.