تصویر خودروی اسپرت فیسکر در یک تیزر فاش شد

اطلاعات فاش شده‌ی خودروی اسپرت تمام الکتریکی فیسکر در تیزر دوم طراح هلندی ، نشان از طراحی جسورانه و آینده نگرانه‌ی آن دارد.

پس از اعلام بازگشت هنریک فیسکر به بازار خودرو های برقی در سال ۲۰۱۷ و فاش شدن اطلاعات خودروی تمام برقی به همراه آن ، مجموعه هنریک فیسکر در حال مخفی کردن این خودرو تا زمان رونمایی از آن هستند.

این تیزر دوم از طراح هلندی است و طراحی برجسته جلوی خودرو را پس از اولین تصاویر از درب پروانه‌ای مدل که نامش هنوز ذکر نشده، نشان می دهد.

تصویر خودروی اسپرت فیسکر در یک تیزر - تصویر خودروی اسپرت فیسکر در یک تیزر فاش شد

به نظر می رسد این خودرو کاملا مشابه  VLF Force1 Concept با قوای محرکه V10 است ، ولو اینکه  این خودرو  از ورودی بزرگ هوا در جلوی خودرو بی‌نصیب است و از چراغهایی متفاوت که در جلو پنجره مشبک آن جاسازی شده است،  استفاده می‌کند که در انتهای آن‌ها یک رادار و دوربین قرار دارد (که می توانند به صورت مستقل وظیفه اطلاع رسانی را داشته باشند) در حالی که دسته های چراغ از نوع  LED های تطبیقی هستند.

در بحث فنی ، خودرو از ویژگی هایی مثل فیبر کربن و ساختار آلومینیومی بهره‌مند است که آن را هم‌رده‌ی بسیاری از رقبا می‌کند، همچنین با توجه به باتری‌های توسعه یافته توسط فیسکر، این خودرو در هر شارژ می تواند مسافت ۶۴۴ کیلومتر را طی کند.

آقای فیسکر ، از گذشته‌ی خود آموخته است و توسعه‌ی باتری‌هایش را به جای تکیه بر یک ارائه دهنده باتری مستقل به شرکت فیسکر نانوتک (بازوی باتری شرکت فیسکر) سپرده است.

این خودرو ، که از آن به عنوان یک خودروی تولید انبوه و مقرون به صرفه الکتریکی در آینده یاد می‌شود، در هفته‌های آینده پرده برداری خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.