بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017 ( Lincoln Continental Review )

لینکلن کانتیننتال را باید یک خودرو از نو ساخته شده دانست.همه بدنه این خودرو دچار تغییر و بروز شده است.در بخش فیس جلو چراغ ها خاص کشیده و باریک شده در کنار یک جلو پنجره کرومی عمود شکل این خودرو  را کاملا دگرگون ساخته اند .

2017 lincoln continental first drive - بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017  ( Lincoln Continental Review )

 همچنین در کناره های بدنه با یک نگاه ساده می توان به دستگیره های درب جدید و خاص این خودرو پی برد و  نبود دستگیره‌های مرسوم به سرعت جلب توجه می‌کند. لینکلن برای بازکردن درب‌ها از یک ریزپردازنده و عملگر لمسی استفاده کرده که بدون هیچ ارتباط مکانیکی و تنها به صورت الکترونیکی می‌توان درب‌ها را باز نمود. البته در کمربند بالایی و در امتداد زه دور پنجره‌ها، دستگیره‌هایی برای کشیدن درب‌ها به‌سوی خودتان وجود دارند.

2017 lincoln continental first drive 1 - بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017  ( Lincoln Continental Review )

وقتی به عقب خودرو می رویم نیز از طراحی چراغ های عقب آزرا شکل و متصل بهم می توانیم لذت ببریم.این زیبایی طراحی در کنار اگزوز های متصل به سپر و لوگوی کرومی L I N C O L بیشتر نمود پیدا می کند.

2017 lincoln continental first drive 2 - بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017  ( Lincoln Continental Review )

لینکلن کانتیننتال مدل ۲۰۱۷ می تواند با سری بی ام و ۷ و آئودی A8 در زیمنه ی قیمت رقابت کند. طراحی لینکلن کانتیننتال  جدید واقعا جسورانه است و  و حتی از نظر امکانات و رفاهیات در این مدل می شود آن را به عنوان   یک ماشین لیموزین بسیار جذاب  به فروش برساند. لینکلن کانتیننتال انتظار می رود که در حدود ۱۵۰،۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

2017 lincoln continental first drive 8 - بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017  ( Lincoln Continental Review )

با ورود به کابین در فضایی بزرگ و سخاوتمندانه از چرم و چوب طبیعی غرق می‌شوید. در اینجا مقدار زیادی از تکنولوژی‌های مختلف را خواهید یافت. صندلی‌های جلو برای ایجاد موقعیت ایده آل در ۳۰ جهت و وضعیت مختلف قابل تنظیم هستند. ۵۰ پتنت و ابداع جدید برای صندلی‌های لینکلن کانتیننتال ثبت شده‌اند. آخرین نسخه از سیستم کاربری Sync3 فورد همگام با برنامه‌های کارپلی اپل و اندروید اتو و با قابلیت MirrorLink به کار گرفته شده است. حرارت، خنک‌کنندگی و ماساژ، ویژگی هایی است که در همه صندلی‌ها گنجانده شده است. اما خم شدن صندلی‌های عقب و یک کنسول وسط همراه با کنترل‌های رویان به صورت انتخابی می‌باشند. سیستم صوتی نیز مجهز به ۱۹ بلندگو است.

 لینکلن کانتیننتال در نسل جدیدش با یک موتور بی توربوشارژ پا به عرصه رقابت خودرو گذاشته است.موتوری ۳.۰ لیتری توربوشارژر دوقلو  با ۶ سیلندر که می تواند خروجی قدرت قابل قبول ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور  ۵۴۲ نیوتن متر را تولید کند و نیروی تولید شده را توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال کند.البته برای کسانی که می خواهند خودرویی با قیمت مناسب تر در دست داشته باشند این شرکت اقدام به تولید موتور با حجم و قدرت پایین تر کرده است.موتور کوچکتر ۲.۷ لیتری توئین توربو که دارای قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۱۵ نیوتن متر است.

2017 lincoln continental first drive 6 - بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017  ( Lincoln Continental Review )

 لینکلن کانتیننتال مدل ۲۰۱۷ دارای وزنی معادل چرخ وزن ۴۲۲۴ پوند  و توانایی حمل ۵  سرنشین را دارد.این خودرو در سال ۲۰۱۷ با قیمت پایه ۴۵.۴۸۵   دلار و قیمت فول ۸۰،۲۶۰ دلار در دسترس مشتریان خواهد بود.مصرف سوخت  لینکلن کانتیننتال در سیکل ترکیبی حدود ۱۱.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

2017 lincoln continental first drive 9 - بررسی تخصصی لینکلن کانتیننتال مدل 2017  ( Lincoln Continental Review )

از نظر ابعاد نیز  لینکلن کانتیننتال به تریب دارای طول /عرض/ارتفاع   ۵.۱۱/۱.۹۸/۱.۴۸   و فاصله بین دو محور ۳ متر است.همچنین وزن خالص آن ۱۹۱۶ کیلو گرم اعلام شده است.نکته مورد توجه در مورد این خودرو داشتن شتاب مناسب ۵.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ و تاپ اسپید ۲۱۰ کیلومتر در ساعت است.

سایر امکانات ایمنی و رفاهی در  لینکلن کانتیننتال مدل ۲۰۱۷

  •  رینگ‌های ۲۰ اینچی
  • درب های الکتریکی
  • صندلی‌های برقی تنظیم شونده در ۲۴ جهت
  • سانروف پانوراما
  • سیستم تعلیق  با دامپر های قابل تنظیم
  • سیستم‌ ایمنی پیشگیری از برخورد
  • شناسایی عابر پیاده
  • نگه داشتن خودرو در لاین
  •  کروز کنترل تطبیقی
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • پارک خودکار  ترمز خودکار

گالری تصاویر  لینکلن کانتیننتال مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.