تصاویر 100 مگاپیکسلی از ابر خودروی 1 میلیون دلاری

به تازگی یکی از عکاسان مطرح، تصاویر بسیار باکیفیتی از ابرخودروی پورشه ۹۱۸ اسپایدر ثبت کرده است.

الکس برنشتاین از عکاسان مطرح دنیای خودرو، به تازگی با همراه دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی PhaseOne IQ3 تصمیم گرفت تا تصاویر باکیفیتی از ابرخودروی ۹۱۸ اسپایدر کمپانی پورشه به ثبت برساند تا این خودرو را ماندگار سازد.

در این پروژه با استفاده از یک ابر خودرو در کنار یک ابر دوربین، تصاویر تماشایی را مشاهده می‌کنیم که لذت‌بخش است. البته عکسبرداری در خانه‌ی روتوش Recom Farmhouse انجام گرفته تا پروژه بسیار فوق‌العاده‌تر از انتظار، به چشم آید.

پورشه 918 اسپایدر 4 - تصاویر 100 مگاپیکسلی از ابر خودروی 1 میلیون دلاری

برنشتاین در گفتگو با وب‌سایت PetaPixel می‌گوید:

من با همکاری یک تامین‌کننده‌ی دوربین به نام Digital Transitions، از دوربین بسیار باکیفیت و مدیوم فرمت Phase One IQ3 صد مگاپیکسلی بهره گرفتم تا در کنار بدنه‌ی Phase One XF و لنز ۳۵ میلیمتری Schneider جدید، تصاویر قابل توجه و شگفت‌انگیزی به ثبت برسد.

پورشه 918 اسپایدر 5 - تصاویر 100 مگاپیکسلی از ابر خودروی 1 میلیون دلاری

او افزود:

اگر شما در کراپ صد در صد تصاویر را مشاهده کنید، شاهد جزئیات بی‌نظیر خودرو خواهید بود.

او در این پروژه هیچ دستیاری نداشته و به تنها‌یی تصاویر خودرو را ثبت کرده است. به گفته‌ی الکس در طول روند عکاسی سعی شده است تا نور طبیعی و مصنوعی با یکدیگر ترکیب شده و شرایط محیطی مناسبی ایجاد شود.

پورشه 918 اسپایدر 6 - تصاویر 100 مگاپیکسلی از ابر خودروی 1 میلیون دلاری

برنشتاین در قسمت دیگری می‌گوید:

من اگرچه دستیاری نداشتم اما به لطف صاحب این خودرو که با اعتماد کامل، سوئیچ ابرخودروی خود را در اختیار من قرار داد، توانستم پروژه‌‌ی خود را به خوبی انجام دهم. من تنها می‌خواستم در کنار این ابرخودرو تصاویری جذاب و غنی را به ثبت برسانم که تماشایی باشد.

پورشه 918 اسپایدر 2 - تصاویر 100 مگاپیکسلی از ابر خودروی 1 میلیون دلاری

برنشتاین همچنین اظهار داشت:

من هیچ‌گاه تحت تاثیر تصاویر رسمی کمپانی قرار نگرفتم و تصمیم داشتم تا خود به خلق تصاویر شگفت‌انگیز بپردازم.

تصاویر بسیار پرجزئیات هستند و می توان در کراپ صد در صدی به خوبی پورشه ۹۱۸ اسپایدر را تماشا کرد. برای مشاهده‌ی تصاویر بیشتر الکس برنشتاین به وب‌سایت رسمی وی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.