بررسی تخصصی هوندا پایلوت مدل 2017 (Honda Pilot) + قیمت گذاری

 هوندا پایلوت مدل ۲۰۱۷ در کالیفرنیا رونمایی شد.این بروز رسانی را باید نسل سوم از آن دانست که شامل بروز رسانی های متعددی در بخش رفاهی  و ایمنی و همچنین فنی شده است. هوندا پایلوت را باید یکی از بهترین خودرو های خانوادگی خودرویی سه ردیفه از نوع SUV دانست بخصوص وقتی سایت های خودروی معتبری همچونKBB.com و Edmunds.com این مسئله را بعد از نظر سنجی ها و تحقیقات فراوان اعلام کنند.این خودرو در بخش طراحی دست خوش تغییر نشده است و بیشترین بروز رسانی در داخل کابین و موتور بوده است.   هوندا پایلوت در حال حاضر با قیمت ۳۰۵۹۵ دلار  در مدل LX 2WD و ۳۲۳۹۵ دلار در مدل  LX AWD بفروش می رسد.

2017 honda pilot 3 - بررسی تخصصی هوندا پایلوت مدل 2017 (Honda Pilot) + قیمت گذاری

در داخل کابین شما می توانید سیستم های بروز شده نظیر اپل کار پلی ،اندروید اتو  ، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی جدید ،داشبورد جدید ضد اثر انگشت را مشاهده کنید.همچنین برای تطبیق پذیری فضای داخلی با سرنشینان جهت آسایش هر چه بیشتر از دریچه کولر های جداگانه برای هر مسافر به صورت جداگانه،کنسول وسط برای هر سه ردیف استفاده شده است که شامل سیستم های گفته شده در بالا و بسیاری از  رفاهیات هستند.

2017 honda pilot 8 - بررسی تخصصی هوندا پایلوت مدل 2017 (Honda Pilot) + قیمت گذاری

در مدل ۲۰۱۷ این خودرو از موتور  ۳.۵ لیتری با تزریق مستقیم  سوخت و زمان بندی سوپاپ ها از نوع I-VTEC  استفاده شده است.موتور ۶ سیلندر بوده و از فناوری مدیریت  (VCM) یا همان غیر فعال سازی سیلندر ها در زمان عدم نیاز بهره می برد.این سیتم منجر به کاهش سوخت فوق العاده و تولید خروجی ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۲ پوند فوت گشتاور است.این نیرو و گشتاور توسط دو گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته یا ۹ سرعته خودکار به محور جلو یا هر چهار چرخ بسته به مدل منتقل می شود.

2017 honda pilot 7 - بررسی تخصصی هوندا پایلوت مدل 2017 (Honda Pilot) + قیمت گذاری

از دیگر مزیت های این خودرو باید به امکان مدیریت هوشمند گشتاور ( VTM4 ) در سیستم AWD متغیر اشاره کرد که می تواند گشتاور را به صورت مطلوب بین محور جلو و عقب و به یا صورت پویا بین چرخ های عقب چپ و راست توزیع کنداین فناوری یکی از جدید ترین ها و نسبت به فناوری های قبلی برتری دارد. هوندا پایلوت جدید به سیستم مدیریت کشش هوشمند مجهز شده است تا بتواند در آفرود شما را بخوبی از لا به لای برف، گل و لای و شن و ماسه خارج کند.این فناوری براحتی با فشردن یک کلید بر روی داشبورد اکتیو می شود.

2017 honda pilot 9 - بررسی تخصصی هوندا پایلوت مدل 2017 (Honda Pilot) + قیمت گذاری

هوندا پایلوت را علاوه بر خانوادگی بودن باید یکی از پیشرفته ترین ها در بحث ایمنی و عملکرد دانست.دلیل این جمله را باید داشتن فناوری های ایمنی نظیر سیستم تشخیص موانع،سیستم تشخیص عابر پیاده،سیستم پیشگیری از برخودر،تشخیص نقطه کور، دوربین استاندارد چند زاویه ای ،LaneWatch   صفحه نمایش،  سیستم ترمز (CMBS )، ترمز ضد قفل (ABS) ،کمک ترمز ،کمک هیل ، پایداری خودرو (VSA ) ،کنترل کشش، سیستم کنترل فشار تایر (TPMS)،خروج از خط (LDW)، اخطار برخورد جلو  (FCW)،  کمک نگهدار خودرو در لین  (LKAS)، کروز کنترل تطبیقی، سیستم  جلوگیری از خروج از جاده (RDM)  دانست.علاوه بر تمام گفته ها در بالا هوندا پایلوت در تست مقومت بدنه توسط موسسه ایمنی و بزرگراه  IIHS و NHTSA توانسته است  ۵ ستاره ایمنی را از آن خود کند.

گالری تصاویر هوندا پایلوت مدل ۲۰۱۷

 

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.